וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד לוואלה! NEWS: הנשיא לשעבר פרס מברך את המלכה אליזבת

נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס

21.4.2016 / 9:17

"הוד רוממותך, במהלך 60 שנות כהונתך את מהווה מגדלור והשראה לעולם כולו". לרגל יום הולדתה ה-90 של המלכה, נשיא המדינה לשעבר נזכר במפגש בארמון ובכבוד שהעניקה לישראל לאורך השנים. "הובלת את בריטניה להיות המעצמה שוחרת השלום שהיא היום"

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של שמעון פרס, עריכה: יאיר דניאל

הוד רוממותך, מלכת אנגליה אליזבת השנייה.

מספר שנים חלפו מאז נפגשנו, כשהענקת לי את אות "אביר הממלכה הבריטית" ובכך הענקת כבוד למדינת ישראל כולה, וגאווה גדולה. אני זוכר את גודל המעמד. אני עדיין חש את אותה ההתרגשות אשר פוגשת אדם בעודו עומד בפתח ארמון בקינגהאם ומבין את עוצמתו.

שמעון פרס. AP
"במהלך 60 שנות כהונתך את מהווה מגדלור לעולם כולו". הנשיא לשעבר פרס/AP

גודל ההשפעה של מעשייך לאורך עשרות שנים על אזרחי בריטניה וכלל אזרחי העולם הינו בלתי ניתן לתיאור. יחד עם אופטימיות וחדוות עשייה תמידית, הובלת את בריטניה להיות המעצמה החזקה שהיא היום. מעצמה דמוקרטית, בעלת כלכלה משגשגת, המגנה על חרות האדם, ושואפת להשכין שלום בעולם.

מנהיגות נמדדת לא רק במעשים, אלא גם ביכולת להעניק השראה לאלו הנושאים אליך מבטם. במשך 60 שנות מלכותך את מהווה מגדלור, דוגמה והשראה לאזרחי העולם כולו. אומרים שיום הולדת זוהי הזדמנות לא רק להתבונן אל העבר, אלא לחלום אל העתיד. עם מלאת לך 90 ירחים ארצה לברכך בבריאות טובה ואריכות ימים, בנחת רוח ושמחה מרובה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
המלכה אליזבת. AP
"מנהיגה המייצגת חירות, שוויון וכבוד". המלכה אליזבת/AP

המשיכי לשאת את מבטך אל העתיד ולגרום לכולנו בישראל גאווה גדולה. ילדיך ומשפחתך, וכמובן ג'ורג' ושארלוט הקטנים ודאי גאים בך מאוד, מלכה ומנהיגה המייצגת חירות, שוויון וכבוד.

ממני ומכל אזרחי מדינת ישראל - צרור ברכות ואיחולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully