וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיכאלי על חקירת הרצוג: "טוב שהעניין נבדק, אני רגועה"

19.4.2016 / 1:19

יו"ר סיעת המחנה הציוני אמרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי היא "מקווה שהסוגייה תיגמר במהרה ועל הצד הטוב ביותר". היא אף התייחסה לדרישות להתפטרותו של הרצוג ואמרה: "לא דרשתי להשעות אף אחד שנמצא במצב של חקירה"

עריכה: ניר חן

יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ מרב מיכאלי, התייחסה היום (שני) לחקירתו תחת אזהרה של יושב ראש מפלגתה יצחק הרצוג. "טוב שהעניין נבדק וטוב שהרצוג נתן את גרסתו המלאה ואת כל המידע ושיתף פעולה במקסימום", אמרה מיכאלי בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "יש לי אמון מלא ברשויות האכיפה, ואני מקווה שזה יגמר במהרה ועל הצד הטוב ביותר".

מיכאלי התייחסה גם לדרישות להתפטרותו של הרצוג, הדומות לקריאות שהשמיעו חברי מפלגתה נגד השר אריה דרעי, שגם בעניינו מתנהלת חקירה. "אני יכולה לדבר בשם עצמי, לא דרשתי להשעות אף אחד שנמצא במצב של חקירה", ציינה מיכאלי. "אם את נותנת אמון במשטרה ובגורמי האכיפה אז את נותנת בהם אמון, כשזה נוח וגם כשזה פחות נוח. גם כשסגרו לליברמן את התיק, אני קיבלתי את הדין, וגם אצל דרעי לא ביקשתי להשעותו", הוסיפה.

לדברי מיכאלי, צריך "לקחת אוויר" ולתת למשטרה לעשות את עבודתה. "הרצוג אמר גם בפומבי וגם לי שהוא רגוע לגבי הדברים ושהוא בטוח בעצמו ועשה את הדברים על הצד החוקי ביותר, כך שאין לי סיבה לא להיות רגועה. צריך פשוט סבלנות".

ח"כ מרב מיכאלי, סיעת המחנה הציוני, הכנסת, 20 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
"אין לי סיבה לא להיות רגועה". מיכאלי/נועם מושקוביץ

בעניין זליגת המנדטים לכיוון מפלגת יש עתיד ענתה מיכאלי: "במפלגת העבודה יש לפעמים מסורת של התנהגות לא קולגיאלית ושמחה לאיד - דבר שגורם לנו, וגרם לנו מאז ומעולם, ל'דימום מנדטים'. זה אחד הגורמים שמקשים על מפלגת העבודה לחזור להיות האלטרנטיבה השלטונית שהיא צריכה להיות וחבל. אני שמחה לשמוע את רוב חברי הסיעה מגבים את הרצוג, וכמו שאמר עמיר פרץ, הרצוג הוא היו"ר של כולנו וככה צריך להיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ח"כ יצחק הרצוג, תל אביב 17 באפריל 2016. מגד גוזני
"צריך לקחת אוויר ולתת למשטרה לעשות את עבודתה". הרצוג/מגד גוזני

ח"כ מיכאלי התייחסה בריאיון גם לנסיעתה לארצות הברית ולפגישותיה עם פוליטיקאיות במדינה. "הפוליטיקה הנשית בוושינגטון - כמו בכל מקום - מרשימה במיוחד. יש פמיניסטית צרפתייה שאמרה 'כשתראה הרבה נשים בינוניות בתפקידי מפתח תדע שיש שוויון'. היום נשים הישגיות ומרשימות יכולות להגיע לעמדה כזאת. לכל מי שנפגשתי איתן יש עניין וקשר לישראל, גם לא יהודיות. אם מתוקף עיסוקן ואם מתוקף המחויבות המוסרית שלהם, כולן מתעניינות בישראל, אבל יש להן קושי הולך וגובר לייצג את ישראל ולתמוך בה".

לגבי מועמדותה של הילרי קלינטון לראשות המפלגה הדמוקרטית בארה"ב, אמרה מיכאלי: "פורמלית אני לא תומכת באף אחד ולא מתערבת בבחירות, ברמה האישית ולא הייצוגית אני רואה בקמפיין של הילרי קלינטון, במידה רבה, את הקמפיין של כולנו. מה שאת לא יכולה לראות את לא יכולה להיות. יש תקרה - זו לא תקרת זכוכית אלא תקרה של בטון משוריין, בפני מועמדות לנשיאות, וחשוב שהיא תישבר".

מיכאלי הוסיפה כי יש צורך להגביר את הייצוג הנשי בפוליטיקה ובתחומים נוספים. "יש משהו סמלי בהילרי קלינטון", אמרה. "אני לא בטוחה שיש מועמד לנשיאות כמו הילרי שמכירה את המערכת ועשתה המון תפקידים. היא שילמה את כל המחירים, הייתה אישה תומכת, שילמה מחירים וחזרה להיות האישה הטובה. היא לא עשתה שום דבר שלא עשו רבים אחריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully