וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את טיפשה": קפצה לכלוב טיגריסים כדי להחזיר כובע שנפל

19.4.2016 / 0:01

אישה שביקרה בגן חיות החליטה לסכן את חייה ולהיכנס לכלוב הטיגריסים כדי להציל כובע שנפל. היא קפצה מעל גדר הביטחון לעיני הילדים במקום ובנס הצליחה לחזור בריאה ושלמה. אם הכובע לא עשוי מזהב טהור מדובר באחד המעשים המטומטמים ביותר

יוטיוב

למה? כובע! אישה שביקרה בגן החיות בטורונטו, קנדה, סיכנה את חייה ונכנסה לכלוב הטיגריסים, כדי לחלץ כובע שנפל. תיעוד של המקרה הביזארי מראה אישה צעירה מדלגת מעל אחת מגדרות הביטחון והולכת בסמוך לטורף המעוצבן, כשרק גדר תיל עלובה מפרידה בינהם. הסרטון פורסם ביוטיוב יום אחד בלבד לאחר מותה של "הלוחשת לטיגריסים", סטייסי קונוויסר על ידי אחד הנמרים בהם טיפלה כעובדת בגן חיות.

בסרטון נראית האישה בחולצה אדומה לאחר שעברה את גדר הביטחון החיצונית לכלוב הטיגריסים, כשרק גדר תיל מפרידה בינה לחתול הטורף. בזמן שהיא מתכופפת לקחת את הכובע שלה, הנמר המוטרד נע מצד לצד בכלוב ונראה בלתי מרוצה בעליל. כשהאישה חוזרת למקום מבטחים ניתן לשמוע גבר אומר: "את טיפשה ואת דוגמה רעה לכול הילדים כאן".

אישה קפצה לכלוב טיגריסים בשביל כובע. יוטיוב, צילום מסך
גדר תיל מפרידה בין האישה לחתול הטורף./צילום מסך, יוטיוב

דוברת גן החיות של טורונטו, ג'ניפר טרייסי, אמרה שלמדה על האירוע מהסרטון שפורסם ביוטיוב ושגן החיות מחפש אחרי עדים שיוכלו להסביר מה בדיוק קרה שם. "זה היה חסר אחריות מצד האישה לקפוץ לכלוב והאירוע היה יכול להיגמר באסון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully