וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריאה הדרומית: מפלגתה של הנשיאה הובסה בבחירות לפרלמנט

מפלגת סאנורי איבדה את הרוב שהיה לה בבית הנבחרים לאחר שזכתה ב-122 מתוך 300 המושבים. "סאנורי מקבלת בענווה את תוצאות הבחירות", נמסר מהמפלגה לאחר ההפסד. "לא הצלחנו לקרוא את רצון העם"

נשיאת קוריאה הדרומית פארק גון הייה מצביעה בבחירות לפרלמנט שנערכו במדינה, אפריל 2016. רויטרס
מפלגתה נחלה תבוסה בבחירות. הנשיאה פארק בעת הצבעתה/רויטרס

מכה לנשיאת קוריאה הדרומית: מפלגתה של פארק גון-הייה, "חזית חדשה" ("סאנורי"), הובסה באופן בלתי-צפוי בבחירות לפרלמנט שנערכו אתמול (רביעי) במדינה, ואיבדה את הרוב שהיה לה בבית הנבחרים. סאנורי זכתה ב-122 מתוך 300 המושבים בפרלמנט, בעוד מפלגת האופוזיציה המרכזית, מינג'ו, זכתה ב-123 מושבים ו"מפלגת העם" זכתה ב-38.

המשמעות של התבוסה היא כי החוקים שיציעו כעת חברי מפלגתה של הנשיאה צפויים להיחסם בפרלמנט – דבר שיקשה על קידום מדיניותה להזנקת הכלכלה. התבוסה אף מחלישה את הסיכוי כי מועמד המפלגה בבחירות לנשיאות שייערכו בסוף השנה הבאה ינצח ויחליף את פארק, שהחוק לא מאפשר לה להמשיך לכהונה נוספת.

קים צ'ונג אין, מנהיג מפלגת האופוזיציה בקוריאה הדרומית, מינג'ו, שמפלגתו זכתה ברוב הקולות בבחירות לפרלמנט, אפריל 2016. רויטרס
מפלגתו זכתה ב-123 מושבים. מנהיג מפלגת האופוזיציה המרכזית קים צ'ונג אין/רויטרס

"מפלגת סאנורי מקבלת בענווה את תוצאות הבחירות", נמסר בהודעת המפלגה. "לא הצלחנו לקרוא את רצון העם בעת שהיה מלא באכזבה וכעס". אחוז ההצבעה בבחירות היה גבוה ביחס לשתי המערכות הקודמות – דבר שעלה על ציפיות המומחים הפוליטיים במדינה שסברו כי חוסר שביעות הרצון מהמצב הכלכלי ישאירו את המצביעים בבית.

"אני מקווה כי הפרלמנט יהיה בוגר יותר כדי שישקף את בגרות המצביעים", אמר קים ג'ונג יון, תושב הבירה סיאול, לאחר הצבעתו. "אני מקווה כי ניתן יהיה להשתמש בפוליטיקה לטובת רווחת הילדים והצעירים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ספירת הקולות בבחירות לפרלמנט בקוריאה הדרומית, אפריל 2016. רויטרס
ספירת הקולות בקוריאה הדרומית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully