וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפנט: סרטון בהילוך איטי מראה איך חתול תמיד נופל על הרגליים

6.4.2016 / 8:22

מלבד היותם כוכבי רשת ובעלי תשע נשמות, ידוע שחתולים תמיד נופלים על הרגליים. אם תמיד תהיתם איך הם עושים את זה, סדרת טבע חדשה תיעדה בהילוך איטי נפילה של קרקל וסיפקה את כל התשובות

צילום: נאס"א, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון: האם חתול נופל על הרגליים גם בחלל?

בערך בחצי מהסרטונים שעולים לאינטרנט מככבים חתולים, אבל ה-BBC הצליח לייצר וידאו שהוא באמת יוצא דופן ביופיו: תיעוד של קרקל, טורף ממשפחת החתוליים בזמן נפילה, כשהוא מסתובב באוויר על מנת לנחות על רגליו בבטחה.

הסרטון צולם במסגרת סדרה חדשה ב-BBC בשם "חיים באוויר", בתרגום חופשי. הוידאו מראה כיצד עמוד השדרה הגמיש של החתול, המסוגל להסתובב לשני כיוונים שונים באותו זמן, מאפשר לו להסתובב באוויר ולכוון את רגליו לקרקע בנחיתה. תמיד. אין ספק שמדובר בנפילה אלגנטית במיוחד ואם אתם ממעריצי החתולים הסרטון הזה במיוחד בשבילכם.

צפו בתיעוד יוצא הדופן:

ככה זה נראה

יש לציין כי למרות תכונות אלה, חתולים הנופלים מגובה רב צפויים לסבול מפגיעות קשות, וודאי שאינם יכולים לנחות על רגליהם בשל עוצמת הנחיתה והבהלה שבה הם מצויים. לעתים אף בנפילה מגובה נמוך, מחמיצים החתולים את הנחיתה ועשויים לסבול מדימומים, שברים, פגיעות בעמוד השדרה, קריעה של שלפוחית השתן ואף מוות. או בקיצור - אל תתחילו לזרוק חתולים ואל תנסו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully