וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של חוטף המטוס: "הוא התגאה בהרג שלושה חיילים ישראלים"

בריאיון לעיתון הקפריסאי "פיללפטרוס", סיפרה רעייתו לשעבר של סיף א-דין מוסטפא, שחטף את המטוס המצרי שלשום, כי הוא נהג לאיים על משפחתו. היא הבהירה כי לא נפגשה עמו בשדה התעופה. במקביל, פורסם תיעוד חדש מתוך המטוס

עריכה: מתן חדד

מרינה פרשקו, גרושתו של סיף א-דין מוסטפא, המצרי שחטף ביום שלישי את מטוס חברת "Egypt Air" בדרכו מאלכסנדריה לקהיר, סיפרה היום (חמישי) בריאיון לעיתון הקפריסאי "פיללפטרוס" כי הוא היה תומך "קיצוני" של אש"ף, והתרברב בחלקו לכאורה בהרג שלושה חיילים ישראלים. כמו כן, היא הוסיפה כי הוא נכלא בסוריה למשך ארבע שנים. לא נמסר מידע בנוגע לאירועים שאליה היא התייחסה, ואין כל אימות לטענות אלה.

לדבריה של פרשקו, מוסטפא הוא "אדם מסוכן מאוד", שנהג להשתמש בסמים, לאיים על בני משפחתו ולהכות אותה ואת ילדיהם. החוטף, בן 59, טען כי הוא עוטה עליו חגורת נפץ, שהתבררה לאחר סיום האירוע כמזויפת. לדבריו, הוא חטף את המטוס כי רצה להגיע לגרושתו. במהלך החזקת בני הערובה במטוס, פרשקו הובאה לשדה התעופה בלרנקה והתבקשה לזהות אותו על פי קולו. עם זאת, השניים כלל לא נפגשו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"הסלפי הטוב בעולם". אינס ומוסטפא/מערכת וואלה, צילום מסך

בתוך כך, בתיעוד שפורסם היום על ידי אחד מהנוסעים מתוך המטוס, כמה שעות לאחר נחיתת האונס בשדה התעופה, נראה הרגע שבו הבריטי בריטי אינס צילם סלפי עם החוטף. בזמן שרבים במצרים, בקפריסין וברחבי העולם עצרו את נשימתם שעה שמוסטפא התבצר במטוס בלרנקה, יחד עם כמה נוסעים ואנשי צוות, התמונה שפרסם אינס פורסמה בהרחבה ברשתות החברתיות, והצביעה על אווירה נינוחה למדי בתוך המטוס.

בתיעוד החדש נראה אינס, בקר בטיחות בן 26 מאברדין שבסקוטלנד, מבקש מצוות המטוס רשות להצטלם עם החוטף, ועושה זאת לאחר שנענה בחיוב. בתמונה נוספת שפורסמה היום נראית אחת מהדיילות מצטלמת עם מוסטפא גם כן, ונראית מחויכת למדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"חשבתי שאם הפצצה אמיתית, אין לי מה להפסיד בכל מקרה, אז לקחתי סיכון וקיבלתי מבט מקרוב עליה", סיפר אינס בריאיון לעיתון הבריטי "דיילי מייל". לדבריו, מוסטפא משך בכתפיו כשנשאל אם יהיה מוכן להצטלם עמו, ואינס הגדיר זאת "הסלפי הטוב בעולם". כל בני הערובה השתחררו תוך שש שעות, ומוסטפא נעצר על ידי משטרת קפריסין. הוא צפוי להיות מוסגר לידי מצרים בזמן הקרוב.

חוטף המטוס המצרי ביציאה מבית המשפט בלרנקה. רויטרס
יוסגר למצרים. מוסטפא מובא לבית המשפט בקפריסין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully