וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות הרכבת הקלה בת"א מתרחבות: 5 דברים שאתם צריכים לדעת היום

גל סלונימסקי

31.3.2016 / 7:30

העבודות יתרכזו בבניית התחנה ברחוב קרליבך בעיר ובעקבותיהן יחולו הסדרי תנועה חדשים, החייל שירה במחבל בחברון יובא להארכת מעצר, מזג האוויר צפוי להתחמם ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת הבוקר

הארכת מעצר לחייל החשוד ברצח המחבל בחברון

הפגנת תמיכה בחייל שירה למוות במחבל בחברון. רמלה 29 במרץ 2016. ראובן קסטרו
הפגנת תמיכה בחייל/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית הדין הצבאי בקסטינה שליד קריית מלאכי דיון בהארכת מעצרו של החייל, לוחם חטיבת כפיר, החשוד ברצח המחבל שנוטרל בזירת פיגוע הדקירה בחברון. שלשום הוארך מעצרו של החייל ביומיים חרף העובדה כי התביעה ביקשה הארכת מעצר של תשעה ימים. השופט, סגן-אלוף רונן שור, אמר בתום הדיון כי ישנן ראיות לכאן ולכאן. מאז תקרית הירי אזרחים רבים במדינה הביעו תמיכה בחייל והפגנות בעדו נערכו ברחבי הארץ.

עבודות הרכבת הקלה בתל אביב מתרחבות

עבודות הרכבת הקלה, תחנת יהודית. תל אביב 28 במרץ 2016. אסף שילה/ ישראל סאן, מערכת וואלה! NEWS
העבודות יתרכזו בבניית התחנה ברחוב קרליבך בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, אסף שילה/ ישראל סאן

אתם צריכים לדעת שהיום יחלו הסדרי תנועה חדשים בתל אביב עקב הרחבת עבודות הרכבת הקלה. העבודות יתרכזו בבניית התחנה התת-קרקעית ברחוב קרליבך שתשלב שלוש קומות: הראשונה לכרטוס, השנייה להעלאה והורדת נוסעים של הקו הירוק העתידי, והשלישית עבור רכבת הקו האדום. במטרה למנוע פגיעה בציבור הנוסעים, הושקע מאמץ לא לשנות משמעותית את מערך התחבורה הציבורית בעקבות הרחבת העבודות. לא יהיו ביטולי קווים וייבחן הצורך בהגדלת מספר האוטובוסים כדי לשמור על רמת השירות לנוסע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מזג האוויר מתחמם

רוחצים בחופי רשות הכינרת. מרץ 2015. רשות הכינרת, מערכת וואלה! NEWS
מזג האוויר מתחמם - ומחר צפויה עליה נוספת במידות החום. רוחצים בכנרת/מערכת וואלה! NEWS, רשות הכינרת

אתם צריכים לדעת שהיום תחול עליה בטמפרטורות ומזג האוויר יעשה נאה. אחרי כמה ימים קרירים שאפילו כללו גשם מקומי, ברובו קל, ברוב רחבי הארץ, עם תחילתו של סוף השבוע מזג האוויר שוב מתחמם. הטמפרטורות היום יהיו ממוצעות לעונה ומשעות הצהריים צפויות לנשוב רוחות ערות לאורך החוף. מחר תחול עליה נוספת בטמפרטורות שייעשו גבוהות מהרגיל לעונה.

מגדל אייפל

מגדל אייפל בפריז מואר בלילה, נובמבר 2015. רויטרס
נקרא על שם המהנדס שתכנן אותו. מגדל אייפל בפריז/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 127 שנים נחנך מגדל אייפל בפריז, בירת צרפת. המגדל מתנשא לגובה של 324 מטרים והוא אחד האתרים המפורסמים בעולם. המגדל נקרא "אייפל" על שמו של המהנדס גוסטב אייפל. תחילה, תוכנן המגדל להיבנות בברצלונה שבספרד, אך לבסוף הוחלט לבנות אותו בפריז לכבוד חגיגות מאה שנה למהפכה הצרפתית. רבים התנגדו לבניין בטענה כי אינו משתלב עם הנוף, אך היום הוא אתר התיירות המוביל בצרפת וביקרו בו יותר מ-250 מיליון בני אדם.

ישראל זוכה באירוויזיון

להקת חלב ודבש. לשכת העיתונות הממשלתית
להקת "חלב ודבש" באירוויזיון 1979/לשכת העיתונות הממשלתית

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 37 שנים זכתה ישראל בתחרות האירוויזיון בפעם השנייה. השיר הזוכה היה "הללויה" שבוצע על ידי הזמרת גלי עטרי ולהקת "חלב ודבש". התחרות התקיימה בירושלים, זאת לאחר שב-1978, זכתה ישראל באירוויזיון בצרפת עם השיר "אבניבי" שביצע יזהר כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully