וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוממות או מבלות? נשים בלבוש חושפני בריקוד נועז באמצע הכביש

13.4.2016 / 8:14

שתי נשים נצפו רוקדות על הכביש ועושות טוורקינג לעיני נהגים המומים שחלפו במקום. בסרטון נראות השתיים מזיזות את ישבנן על גבי מכסה מנוע של רכב

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

משתמשי הרשת החברתית הרוסית VKontakte משתפים בימים האחרונים סרטון מפתיע של שתי נשים בלבוש חושפני רוקדות באמצע כביש בעיר רוסטוב שברוסיה - ומבצעות טוורקינג לעיני נהגים מבולבלים. הסרטון צבר עשרות אלפי צפיות ב-24 שעות, כשהרשת חלוקה לגבי הסיבה שהן רוקדות ככה. לא מעט טענו שהן יצאניות שנמצאות תחת השפעת סמים או אלכוהול, ומנגד היו כמה שבחרו להגן על השתיים וחשבו שהן בסה"כ ניסו לעשות קצת כיף במזג האוויר הסגרירי של רוסיה.

רוקדות ברחוב עוצרות את התנועה. צילום מסך
עוצרות את התנועה בריקוד חושפני/צילום מסך

הסרטון הקצר מציג את שתי הנשים בעיצומו של ריקוד פרובוקטיבי, כשהאחת לבושה בחצאית מיני והשניה בשמלה קצרה שבקושי מכסה את ישבנה. בתחילת הקטע נראות השתיים רוקדות לפני רכב שעצר במקום - ובהמשך אחת מהן מבצעת טוורקינג על גבי חלקו האחורי של רכב אחר. לצד הרקדניות השובבות, נצפה אדם נוסף שככל הנראה נורא התלהב מהאטרקציה המפתיעה ויצא גם הוא לצלם אותן מקרוב בנייד שלו. "אני לא מבינה למה כולם אכזריים כלפיהן?" כתבה אחת הצופות, "הן בסה"כ נהנות קצת. אני בטוח שכל מי שעבר לידן חייך חיוך גדול".

עוד באותו נושא

הרגע בו בלונדינית רוקדת על הכביש וגורמת לתאונת שרשרת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully