וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הדרך היעילה ביותר לעצור פלאשמוב היא להרביץ לרקדנים?

3.4.2016 / 9:09

תושבי פיאהנור, הודו, נתקלו השבוע בשני מראות מפתיעים: באחד, עשרות אנשים פרצו בריקוד פלאש מוב מפתיע באמצע הכביש. בשני, נהגת עצבנית סטרה לאחת הרוקדות והשביתה את השמחה. תראו

יוטיוב

אם תהיתם לאן נעלם טרנד הפלאש-מוב שסחף את ארה"ב ואירופה בעשור הקודם, אז התשובה היא שהוא פשוט עבר להודו - וגם להם, כך מתברר, מתחיל להימאס מזה. עשרות רקדנים פוטנציאלים פתחו בריקוד פלאש-מוב מתוכנן בקפידה בלב רחוב סואן והלהיבו את תושבי פיאהנור, הודו. אממה, הריקוד חסם את הדרך והפריע לתנועה על הכביש, מה שהרגיז מאוד נהגת אחת - שפשוט ניגשה לאחת הרקדניות השובבות והעיפה לה סטירה מצלצלת לעיני הקהל ההמום. אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.

פלאש מוב מופסק בגלל סטירה. צילום מסך
אין מה לעשות איתה, היא רק רוצה לרקוד/צילום מסך

בסרטון קצר שפורסם השבוע ברשתות החברתיות נראית קבוצה של אנשים מבצעים פלאש מוב היסטרי לשיר Lean On Me של מייג'ור לייזר, כשאז אישה מבוגרת צועדת לעבר אחת הרקדניות ומעיפה לה סטירה חזקה בפנים. הסטירה המצלצלת הבהילה את שאר הרקדנים שניסו להפריד ביניהן וחדלו מהריקודים באמצע השיר. לפי התקשורת המקומית, הריקוד חסם את התנועה ולאישה ככל הנראה לא היה זמן לעיכובים מיותרים - אז היא בחרה להביע את דעתה באופן קצת פחות סלחני.

לעומת הסיפור הזה, יש מי שטוענים בתקשורת המקומית שהאישה המסתורית היא בכלל אמא של זו שקיבלה סטירה, ושהיא פשוט לא התלהבה ממה שבתה וחבריה הסטודנטים עושים בזמנם החופשי.

עוד באותו נושא

שיכור טיפס על רכב ועושה טוורקינג מול שוטרים - ואז המפתיע מכל קורה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully