וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסרות בושה: כנופיית הנשים גנבו ציוד יקר מחנות - מול עיני המוכר

9.4.2016 / 7:07

כנופיית גנבות גנבו פריטים בשווי 500 ליש"ט מחנות יוקרתית, כשבצעד ספק אמיץ ספק מטופש - עשו זאת לעיני המוכר בחנות שניסה דווקא לסייע להן. צפו בגנבות האמיצות בעולם

יוטיוב

כנופייה של 4 נשים השתמשו במגוון אמצעים מסיחי דעת כדי לגנוב מוצרים בשווי של 500 ליש"ט (כ-2,700 ש"ח) מחנות "טוג'ו דיזיין בע"מ" שבגלאזגו, סקוטלנד - ואת זאת הן עשו לאור יום ולעיני אחד העובדים בחנות שעמד לצידן כל הזמן הזה.

בסרטון שמגיע ממצלמות האבטחה של החנות, נראות שתי בנות תמימות למראה נעזרות בעובד החנות בחיפוש אחר אקססורי יוקרתי - כשאחת מהן מכניסה לתיק שלה שעון יד שמדדה - מבלי שהעובד ישים לב. אם זה לא מספיק, היא שולחת יד לארון הפריטים היקרים אותו פתח עובד החנות שניות לפני כן, שולפת משם פריט יוקרתי אחר ומכניסה גם אותו לתיקה.

כנופיית גנבות. צילום מסך
המוכר עומד ממש לידן - ולהן פשוט לא אכפת/צילום מסך

ג'רי פאטון, בעלה של בעל החנות, ג'ויס, אמר ל-Record: "ברור לי שזו כנופיה מאוד מקצועית. הן ידעו בדיוק מה הן עושות מהתחלה. תוך 5 דקות, הן הצליחו לגנוב מוצרים בשווי 500 ליש"ט". פאטון דיווח על הגניבה למשטרה, "אשתי עובדת קשה מאוד כדי להפוך את העסק הקטן הזה לעסק מצליח", הוא הוסיף, "אני לא יכול להרשות לעצמי מכה פיננסית שכזו. העלות של הגניבה באה על חשבון המשכורת החודשית שלה. הן עשו דבר נורא"

העובד שידוע רק בשם "טום" תיאר את הפשע כ"מחליא" והוסיף שלדעתו הנשים מגיעות ממזרח-אירופה. דובר משטרת סקוטלנד אישר את הדברים ומסר כי המקרה נמצא תחת חקירה, "אנחנו יכולים לאשר שב-10 במרץ פנו אלינו בנוגע לשוד שהתרחש ב'טוג'ו דיזיין בע"מ' ב-4 במרץ. תיעוד מצלמות האבטחה הגיעו אלינו והחקירה עדיין נמשכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully