וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחורה הזאת עשתה דבר מגעיל במיוחד אבל הגברים מעריצים אותה

3.4.2016 / 8:31

מקלה מקנדה נוהגת בדרך כלל לפרסם בטוויטר תמונות שלה עם מעט מאד בגדים. אולם סיפור מפתיע ומזעזע שצייצה קנה לה אוהדים רבים. טיפ קטן: בפעם הבאה שאתם יוצאים לדייט עם בחורה, אל תבדקו מה היא שומרת בתיק

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

twitter

מקלה מטורונטו, קנדה צייצה החודש בטוויטר סיפור דוחה במיוחד, המתאר כיצד בדייט ראשון היא נאלצה לשמור את הקקי שלה בתיק, כי המים בשירותים לא ירדו. הייתם חושבים שהעלילה המגעילה תרתיע מחזרים עתידיים אולם לדברי מקל, דווקא לאחר הסיפור ההצעות מגברים לא מפסיקות לזרום.

מקלה, שנוהגת בדרך כלל לצייץ תמונות חושפניות של עצמה, שיתפה את העוקבים שלה במקרה שחוותה בדירתו של בחור איתו יצאה לראשונה. היא סיפרה שהיא נכנסה לשירותים והתרוקנה, אך למרבה המבוכה המים באסלה לא ירדו. בצעד נואש היא עטפה בנייר טואלט את ה'חבילה' ודחפה אותו לתיק היד שלה. לאחר מכן היא המשיכה בדייט כרגיל ועל כך כתבה: "הבחור אומר לי שאני הבחורה הכי מדהימה שהוא פגש, וכל הזמן הזה הוא לא יודע שבמרחק כמה צעדים יש קקי בתוך התיק שלי".

ציוץ הטוויטר האמיץ:

ברוב טובה הציעה מקלה לעוקבים שלה טיפים כדי להימנע מהמצב המביך: "אל תשתו קפה לפני דייט, עדיף להיות מנומנמים מאשר להחביא קקי בתיק".

מאז התפרסם הציוץ ביום שני שעבר, הוא זכה ליותר מ-1,000 תגובות. בעקבות זאת כתבה מקלה: "העבודה הקשה שהשקעתי כדי להיות בחורה לוהטת נהרסה בגלל ציוץ קטנטן על קקי. עכשיו אני פשוט נערת הקקי".למרות התלונה הזו, היא סיפרה לאתר TMZ שמאז הציוץ היא מוצפת במחזרים חדשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מקלה בתמונה אופיינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully