וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים עבודה? דרוש "איש זאב" עצבני במיוחד

31.3.2016 / 10:10

אם אתם אוהבים להתחפש, להתנהג כמו משוגעים ולהפחיד אנשים תעזבו הכול ותגישו מועמדות לתפקיד איש זאב בפארק שעשועים בארה"ב. במידה ותתקבלו תאלצו להיפרד מסכין הגילוח

clarkstradingpost

שונאים מקלחות, סכיני גילוח ומסיגי גבול חצופים? אל תחכו לליל ירח מלא ופנו כבר עכשיו לפארק השעשועים בניו המפשיר, ארה"ב שמחפש את "איש הזאב" הבא.

"אם להתנהג כמו מטורף ולקבל על זה כסף נשמע לך טוב זאת העבודה בשבילך!", נכתב במודעת הדרושים לתפקיד. "אנשי זאב" במשרה מלאה בפארק נוהגים להסתובב עם זקנים עבותים, רטיה על העין ועור שזוף משהות ממושכת בשמש. בנוסף, המשרד שלהם הוא הטבע הנפלא ומותר להם לנסוע ברכב וינטג' שבנה אחד מאנשי הזאב הראשונים בשושלת.

פארק שעשועים מחפש איש זאב. CLARKS TRADING POST, צילום מסך
בין הדרישות: מזוקנים ואוהבים להפחיד אנשים./צילום מסך, CLARKS TRADING POST

לדברי אנני קלארק אנגלרט, המפקחת על המינוי, איש הזאב המושלם "מנסה בכל כוחו לגרום לאנשים לברוח מהשטחים שלו ושונא מסיגי גבול". מבקרים שמרגישים מספיק אמיצים כדי להתגרות באיש הזאב, נוסעים ברכבת קיטור בשטחיו ברחבי הפארק, בזמן שהוא מנסה להפחיד אותם בנסיעתם".

פארק השעשועים |CLARKS TRADING POST" בניו המפשיר נפתח בשנת 1928 אך רק בשנות ה-70 החלו להופיע בו 'אנשי הזאב'. הכול התחיל מעובד משועמם שכרת עצים ביער והחליט להשתעשע על חשבון התיירים שנסעו ברכבת ביערות. "הם אהבו את זה!", אמרה אלגרט. "זה היה תעלול אבל אנשים לא הפסיקו לשאול 'איפה האיש המפחיד?'".

עוד באותו נושא

אמא'לה ב-7 שפות: פארקי השעשועים המטורפים בעולם

לכתבה המלאה
פארק שעשועים מחפש איש זאב. CLARKS TRADING POST, צילום מסך
לאון, עובד הפארק שהמציא את "איש הזאב" בתפקיד./צילום מסך, CLARKS TRADING POST

משנת 1983 הפארק מעסיק אנשי זאב במשרה מלאה, כאשר הם צריכים להפחיד את המבקרים בכל רכבת שעוברת בחמשת הימים בהם הפארק פתוח. מי שמעוניין להגיע לאודישן יצטרך להכין קטע בן 5 דקות ולנסות להרשים את מנהלי הפארק שלוקחים את הנושא מאד ברצינות.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully