וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיצג" במאה שערים: בובת חייל צה"ל תלויה לצד דגל פלסטין

27.3.2016 / 17:30

חרדים שחלפו בשכונה נדהמו לראות את הבובה ולצדה הכיתוב: "נפלת לצבא? אנא, אל תסתובב בשכונותינו עם המדים המאוסים". בעקבות גינויים ברשתות החברתיות המשטרה הסירה אותו. "מעשה נתעב ובזוי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה זכתה לעשרות גינויים ברשתות החברתיות. המיצג במאה שערים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלחמה נגד חיילים חרדים בשכונת מאה שערים בירושלים היא אינה דבר חדש, אך נראה כי המייצג שהופיע בשכונה בחג הפורים האחרון חצה קווים אדומים. חרדים שסיירו בשכונה בשבוע שעבר נדהמו לגלות בובת חייל צה"ל שנתלתה כביכול כ"הוצאה להורג", ולצדה אזהרה לחיילים חרדים "לא להסתובב בשכונותינו".

המיצג נתלה לצד דגל פלסטין, ולצד שלט שעליו נכתב: "נחלשת? נפלת לצבא? אנא, אל תסתובב בשכונותינו עם המדים המאוסים. החרקת החרד"קים (כינוי לחיילים חרדים – י"א) היא הערובה היחידה להצלת צאצאינו". גורמים קיצוניים בשכונה, ובהם אנשי הזרם החרדי-קיצוני נטורי קרתא, הכחישו קשר למיצג. ככל הנראה מדובר ביוזמה פרטית של נערים קיצוניים המתגוררים בשכונה.

תמונת המיצג זכתה לעשרות גינויים ברשתות החברתיות, ובעקבות כך פעלה המשטרה להסירו. "שמישהו כבר ייתן נ"צ מדויקת לחיל האוויר שלנו להוריד את השלט הזה במאה שערים עם כמה בתים מסביב", כתב דובר ש"ס לשעבר איציק סודרי בתגובה. "המשטרה פתחה בחקירה נגד מפיצי הכרזות על הרמטכ"ל, אבל נגד המסיתים החמורים הרבה יותר על המתגייסים החרדים אין שום חקירה של המשטרה לצערי. בושה". גולש אחר כינה את הצבת המיצג "מעשה נתעב ובזוי" והוסיף: "על האחראים לתת את הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully