וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה קצב יובא בפני ועדת השחרורים: חמישה דברים שצריך לדעת היום

גל סלונימסקי

27.3.2016 / 7:00

הנשיא לשעבר יבקש לקצר את עונשו. תא"ל מוניר עמאר, ראש המנהל האזרחי שנהרג בהתרסקות מטוס, יובא למנוחות. 14 שנים לפיגוע הקשה בתולדות ישראל במלון "פארק" בנתניה, ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

היום הגורלי של משה קצב

מקורבי קצב: "חוששים לחייו, להקל בעונשו". דניאל בוק  גדעון צנטנר, שי מכלוף
ריצה שני שליש מתוך שבע השנים שנגזרו עליו. קצב בדיון בבית משפט, 2011/שי מכלוף, דניאל בוק גדעון צנטנר

אתם צריכים לדעת שהיום תדון ועדת השחרורים בבקשתו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב לשחרור מוקדם. קצב נידון לשבע שנות מאסר לאחר שהורשע באונס, מעשים מגונים והטרדה מינית, וכעת לאחר שריצה שני שליש מעונשו, הוא יבקש להשתחרר. בפני הוועדה עומדת דילמה - מחד, התנהגותו בתקופת המאסר הייתה טובה וחוות דעת מציינת כי רמת המסוכנות והסבירות לחזור על העבירות נמוכה. ומאידך - קצב מעולם לא הודה במעשיו, לא הביע חרטה ולא הלך לטיפול שיקומי.

הלווייתו של ראש המנהל האזרחי

תת אלוף מוניר עמאר, הטייס שנהרג בהתרסקות מטוס קל בגליל התחתון. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. תא"ל מוניר עמאר/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

אתם צריכים לדעת שהיום יובא למנוחות תת-אלוף מוניר עמאר, ראש מנהל האזרחי, שנהרג בהתרסקות מטוס ביום שישי האחרון. עמאר ייטמן בבית העלמין בכפר ג'וליס בשעה 12:00. ביום שישי האחרון המריא תא"ל עמאר מחיפה עם מטוס קל מדגם דיאמונד DA20 ולאחר זמן מה אבד עמו הקשר. הוא נמצא באזור נחל צלמון שבגליל המערבי וכוחות שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. עמאר, בן 47 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עברנו לשעון קיץ - אך מזג האוויר מתקרר

מזג אוויר חורפי, אשדוד. 16 במרץ 2016. לירון מולדובן
ירידה בטמפרטורות וגשם. מזג אוויר סגרירי באשדוד, לפני כשבוע/לירון מולדובן

אתם צריכים לדעת שהיום צפויה ירידה ניכרת בטמפרטורות וכן צפוי לרדת גשם במזרח הארץ ובדרום, שיתפשט ליתר האזורים. כמו כן, ייתכנו סופות רעמים בודדות וקיים חשש כבד משיטפונות בנחלי המזרח והדרום. מזג האוויר הקריר מגיע אחרי כמה ימים שרביים במיוחד ולאחר שביום שישי האחרון עברנו לשעון קיץ. מחר צפוי גם כן מזג אוויר קר מהרגיל.

14 שנים לפיגוע במלון "פארק" בנתניה

מלון פארק נתניה, מרץ 2012. שלומי גבאי
פיגוע הטרור הקשה בתולדות המדינה. מלון פארק בנתניה, עשור אחרי הפיגוע, 2012/שלומי גבאי

אתם צריכים לדעת שהיום נציין 14 שנים לפיגוע ההתאבדות במלון "פארק" בנתניה שבו נהרגו 30 בני אדם ונפצעו 160. מדובר בפיגוע הטרור הקשה ביותר שידעה מדינת ישראל. הפיגוע אירע בליל הסדר בשנת 2002, אז נכנס מחבל למלון מבלי שעבר בדיקה ביטחונית. הוא חצה את הלובי לעבר חדר האוכל, שם התקיימה סעודת החג בנוכחות 250 בני אדם, רובם קשישים שלא יכלו לקיים את הסדר בביתם. לאחר זמן קצר שבו הסתובב בחדר האוכל הוא פוצץ את עצמו והוביל למספר חסר תקדים של נרצחים ישראלים.

חג הפסחא

חגיגות פסחא ברחבי העולם, 25 במרץ 2016. רויטרס
על פי המסורת ארנבות משאירות ביצים מקושטות לילדים. חגיגות פסחא, אתמול/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים הנוצרים הקתולים את חג הפסחא. החג מצוין תמיד ביום ראשון והוא משתנה משנה לשנה. החג הוא סמל לצליבה, למותו ולתחייתו של ישו. טרם חג הפסחא מציינים בנצרות 40 ימים של תענית, בין "יום רביעי של האפר" לבין "יום שבת הקדוש", שאחריו מגיע יום ראשון של החג. באותו שבוע מציינים גם את "יום חמישי הקדוש" שבו מציינים את ה"סעודה האחרונה". חג הפסחא מזוהה עם ארנבות, שלפי המסורת נותנות מתנות לילדים - סלסלה עם ביצים מקושטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully