וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשיטה משטרתית בבריסל: שלושה חשודים בטרור נעצרו

כוחות מיוחדים של המשטרה הבלגית פעלו בפרבר שארבק של הבירה, ככל הנראה במסגרת חקירת מתקפת הטרור בעיר ביום שלישי האחרון. השלושה ככל הנראה היו בקשר עם אזרח צרפתי שנעצר קודם לכן בחשד לתכנון מתקפה חדשה

צלמים זמניים מורשים

כוחות מיוחדים של המשטרה הבלגית פשטו היום (שישי) על אזור כיכר מייזר שבפרבר שארבק של בריסל, ככל הנראה במסגרת חקירת מתקפת הטרור בעיר ביום שלישי. כלי התקשורת המקומיים דיווחו על פיצוץ שנשמע באזור, ועל חסימת האזור כולו לתנועה. על פי הדיווחים, הכוחות פשטו על דירה, שבה נוטרל אדם שזהותו טרם התבררה.

שעה קלה לאחר מכן הודיעו הרשויות בבלגיה כי המבצע הסתיים, ומשרד התובע מסר כי שלושה נעצרו במהלכו. השלושה חשודים בקשר לאזרח הצרפתי שנעצר מוקדם יותר בחשד שתכנן מתקפה חדשה.

שוטרים בלגים מאבטחים את רחובות בריסל. רויטרס
חשודים נוספים נעצרו מאז המתקפה. כוחות משטרה ברחובות בריסל/רויטרס

מוקדם יותר היום, דווח כי המשטרה הבלגית עצרה את החשוד שתועד לצדו של המחבל המתאבד חאלד אל-בכראווי, שהתפוצץ בתחנת הרכבת התחתית מלבק בבריסל ביום שלישי. בדיווח של העיתון הבלגי "דה סטנדרט" לא נמסר מידע בנוגע לזהותו של החשוד, שנעצר לאחד שזוהה בתיעוד ממצלמות האבטחה.

במקביל, בעיתון הבלגי "דה מורגן" דווח כי החוקרים זיהו חשוד מרכזי נוסף במעורבות במתקפת הטרור בבריסל, נעים אל-חאמד, סורי בן 28. על פי הדיווח, שמו הופיע ברשימת חשודים שהופצה בקרב שירותי ביטחון אירופיים לאחר הפיגועים בשדה התעופה וברכבת התחתית, לצד מעורבים נוספים, כולל אל-בכראווי. טרם התברר אם יש קשר בין שני הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully