וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו בנשיא ארה"ב אובמה מנסה לרקוד טנגו

24.3.2016 / 15:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

בסרטון שפורסם היום ומתעד את הדקות הראשונות לאחר פיגוע הדקירה הבוקר בחברון, נראה חייל צה"ל יורה כדור בראשו של אחד המחבלים בעודו מוטל על הקרקע. לפי הצילומים, נראה כי הפלסטיני היה חי בזמן הירי. מצה"ל נמסר כי "האירוע חמור, והחייל הושעה עד לתום החקירה".

כוחות צבא אסד הצליחו להיכנס היום לעיר תדמור שבמרכז סוריה, הנמצאת תחת כיבוש דאעש מאז מאי האחרון ונחשבת לאחד ההישגים המשמעותיים של הארגון הקיצוני. לפי הדיווחים, המתקפה מתרכזת באתר הארכיאולוגי שבדרום-מערב העיר הנחשב לאתר מורשת עולמי של אונסק"ו.

אחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים, יוהאן קרויף, הלך היום לעולמו בגיל 68. אגדת הכדורגל ההולנדית ואביו של המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, נכנע למחלת הסרטן בה נאבק בתקופה האחרונה.

נשיא ארצות הברית ברק אובמה ואשתו מישל הגיעו לביקור רשמי בארגנטינה. במהלך ארוחת הערב שנערכה לכבודם הוזמנו השניים לרחבת הריקודים כדי להתנסות בריקוד הטנגו המסורתי. בעוד שמישל נראתה נינוחה על הרחבה, נראה היה כי הנשיא האמריקני מובך מעט מהמעמד, אבל עומד בו בכבוד.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול ירידה במידות החום ויהיה אביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully