וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחנו ח"כים חדשים לסיור שטח בשוק. מישהו זיהה אותם?

26.3.2016 / 13:40

הקמנו את הח"כים נורית קורן, טלי פלוסקוב, יגאל גואטה ויעל כהן פארן מספסלי המשכן כדי לבדוק אם השנה שחלפה מאז הבחירות סייעה לבוחרים להתוודע אליהם. מי סחף את הסוחרים הירושלמים ואת מי בלבלו עם זהבה גלאון? צפו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: רן צימט

עשרות שנים חלפו מאז שמושב כנסת הוציא את ימיו לאחר כארבע שנים מלאות. כל דקותיים נערכות כאן בחירות וכל חצי שעה קמה מפלגה חדשה. והתוצאה: עשרות חברי כנסת אלמונים יותר או פחות, שספק אם מישהו מלבד הכתבים הפרלמנטריים החרוצים ביותר מכירים. במלאת שנה לכהונת הממשלה והכנסת, החלטנו להכיר מקרוב ארבעה מהם, לבחון את פועלם עד כה וגם לבדוק איך מגיב אליהם הרחוב הירושלמי. התוצאות המלאות – בסרטון. חשוב לציין שבעידן הריאליטי קל מאוד לחברי כנסת חדשים להגביר את החשיפה אליהם באמצעות פרובוקציות וגימיקים. חברי הכנסת שברשימה לא פנו אל הדרך הזו. אלו הם ארבעת הח"כים האמיצים שהשתתפו בסיור המאתגר שלנו:

ח"כ נורית קורן, ירושלים. 15 במרץ 2016. ניב אהרונסון
ח"כ נורית קורן, ירושלים. 15 במרץ 2016/ניב אהרונסון

ח"כ נורית קורן, הליכוד

בשנה האחרונה כיהנה ח"כ קורן כסגנית יו"ר הכנסת, חברה בוועדה למינוי שופטים, יו"ר ועדת המשנה לבחינת הרפורמה בבריאות הנפש וחברה בחמש ועדות כנסת. כמו כן הגישה כ-40 הצעות חוק, בעיקר בנושאים חברתיים שונים. בין היתר, קורן מכהנת כיו"ר השדולה למען זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות והצעת חוק ייצוג הולם לאנשים עם מוגבלות שיזמה - אשר עברה בקריאה ראשונה - קובעת חובת העסקה של 5% אנשים עם מוגבלות במשרות ציבוריות. בנוסף היא פועלת מול אגף השיקום במשרד הביטחון וארגון נכי צה"ל להגנה על זכויותיהם של 60 אלף נכי צה"ל החיים היום בישראל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ח"כ יגאל גואטה, ירושלים. 15 במרץ 2016. ניב אהרונסון
ח"כ יגאל גואטה, ירושלים. 15 במרץ 2016/ניב אהרונסון

ח"כ יגאל גואטה, ש"ס

ח"כ גואטה נכנס לכנסת בסוף חודש ינואר, לאחר ששימש כמנכ"ל עיריית אלעד וחבר מועצת העיר בני ברק. לדבריו, הספיק לטפל בזמן הקצר בתלונותיהם של מאות פונים שהגיעו אליו לאחר שפרסם ברבים את מספר הטלפון שלו. בימים אלה הוא פועל להארכת שעות הפעילות של מעונות היום באופן שיאפשר להורים לעבוד באופן יעיל יותר.

ח"כ טלי פלוסקוב. ירושלים, 15 במרץ 2016. ניב אהרונסון
ח"כ טלי פלוסקוב. ירושלים, 15 במרץ 2016/ניב אהרונסון

ח"כ טלי פלוסקוב, כולנו

ח"כ פלוסקוב קידמה הכללה של כ-200 יישובים נוספים בפריפריה כבמתווה הטבות המס. כמו כן, סייעה בהעברת תמיכה בגובה חמישה מיליון שקלים לארגוני סיוע לניצולי שואה. הצעת חוק שלה צפויה להבטיח דמי לידה לעצמאיות שיחושב לפי השכר בשנה הקודמת להיריון. כמו כן הקימה ועדת משנה לעניין מעמד הקשיש שפועלת לבנות תוכנית אב לאומית לטיפול באוכלוסיית הקשישים בישראל. בנוסף, מקדמת פלוסקוב תיקון ל"חוק הפופקורן", אשר בא להילחם בהפקעת מחירים של אוכל ושתייה בבתי הקולנוע.

יעל כהן פארן. באדיבות המצולמים
יעל כהן פארן/באדיבות המצולמים

יעל כהן פארן, המחנה הציוני

ח"כ פארן היא פעילת סביבה, והתנועה הירוקה קרובה ללבה. היא הגישה הצעת חוק סיעתית לשיקום מפרץ חיפה, ובנוסף היא יו"ר ועדת המשנה לאנרגיות מתחדשות ומעקב אחר יישום החלטות ועדת פריז. בנוסף, מקדמת פארם את הצעת חוק הגבלת משקל בתעשיית הדוגמנות ואת הצעת חוק להבטחת דיור חלופי לתושבי שכונת הארגזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully