וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: צעיר שניצל מהפיגועים בבוסטון ופריז - נפצע במתקפה בבריסל

23.3.2016 / 12:35

מייסון וולס בן ה-19 היה בנמל התעופה כשמחבל מתאבד פוצץ עצמו וגרם למותם של 14 בני אדם. הוא נפצע ברגלו ופונה לטיפול בבית החולים. זו לא הפעם הראשונה שבה הוא נמצא בלב ההתרחשות. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

מתקפת הטרור שאירעה אתמול (שלישי) בבריסל גבתה את חייהם של 34 בני אדם ומילאה את בתי החולים באזור במאות פצועים. משפחות רבות ברחבי העולם צלצלו בחרדה ליקיריהם, ובין המשפחות האלה גם צ'אד וקימברלי וולס שבנם בן ה-19 מייסון היה באותה העת בשדה התעופה. מייסון, מיסיונר מורמוני, אכן היה בתוך האולם כאשר המחבל התפוצץ. הוא נפצע, אולם הצליח לדבר עם הוריו ולהרגיע אותם שהוא נמצא כבר בבית החולים ומקבל טיפול רפואי.

אלא שזו לא הייתה הפעם הראשונה שבה מצאו את עצמם בני משפחת וולס מעורבים באירועי טרור ברחבי העולם. למעשה, זה קרה עוד פעמיים נוספות: בפיגוע שאירע במרתון בוסטון ב-2013, היו צ'אד ומייסון בין הצופים, ועמדו במרחק של רחוב אחד מקו הסיום שבו אירע הפיצוץ. הם חיכו לקימברלי שרצה במרתון. בנובמבר האחרון, הייתה כל המשפחה בטיול בפריז בזמן שמחבלים ביצעו מתקפת טרור משולבת בעיר. ואנחנו חשבנו שרק לחתולים יש תשע נשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully