וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דעה: אירופה חייבת להתעורר לפני הפיגוע הבא

23.3.2016 / 11:14

אירופה נמצאת במלחמה עם האסלאם הקיצוני שמבקש לפגוע בכל מיקום מערבים, ובכל זמן, ללא קשר למדינה מסוימת זו או אחרת. האנשים היחידים שעדיין לא הבינו את זה, הם האירופאים עצמם

עמדת זיכרון במרכז בריסל, בלגיה. 22 במרץ 2016. AP
עמדת זיכרון להרוגים בפיגוע בבריסל. ומה אתם עושים כדי למנוע את הפיגוע הבא?/AP

סדרת הפיגועים הרצחנית שהתרחשה אתמול בבריסל החזירה את מדינות מערב אירופה לזיכרון הטראומטי של פיגועי הענק בפריז מנובמבר 2015. הטראומה הזאת מוצאת את העולם המערבי כולו במלחמת קיום אל מול האסלאם הקיצוני. מעבר לסוג הלחימה הא-סימטרית שאירופה לא מורגלת אליו, המלחמה הנוכחית מתרכזת בניסיון של האסלאם הקיצוני לפגוע בערכים ובהשקפות של המערב בכללותו.

אין מדובר בניסיונות כיבוש קלאסיים של צבא הפולש למדינה אחרת, אלא במתקפות זעירות, חכמות ושקטות, המנצלות את חולשתה של אירופה ואת האידאולוגיה הפוסט-מודרנית שהשתלטה על האליטה האירופאית. בעזרת מדיניות "הגבולות הפתוחים", הרב-תרבותיות והאוטופיזם הפרוגרסיבי האירופי, הקימו מהגרים, ומסתננים שהתחזו לפליטים, רשת של תאי טרור, והשתמשו במוסדות דת, כמו מסגדים, כדי להפיץ את משנתם הקיצונית.

שוטרים מאבטחים תחנת רכבת בבריסל בעקבות הפיגועים בעיר. רויטרס
אירופה לא מורגלת ללחימה א-סימטרית. כוחות הביטחון הבלגיים בפעולה/רויטרס

מאבק זה, בין האסלאם הקיצוני ובין המערב - שהחל רשמית עוד בהפלת מגדלי התאומים בארצות-הברית ב-11 בספטמבר 2001 ומאז רק התפשט – מוכיח פעם אחר פעם כי הטרוריסטים האסלאמיים מנסים לפגוע בכל מיקום מערבי, ובכל זמן, ללא קשר למדינה מסוימת זו או אחרת. יתרה מזאת, האסלאם הקיצוני מכוון את נשקו גם – ואפילו ביתר שאת – לעבר מדינות ואזורים הנשלטים על-ידי האסלאם עצמו.

המסקנה הברורה ממציאות זו, היא שמדינת ישראל אינה מיוחדת ולא שונה מבלגיה או צרפת. הטרור הערבי-מוסלמי שהכה בישראל עוד לפני הקמת המדינה היהודית, נובע בדיוק מאותן כוונות ומטרות של האסלאם הקיצוני, הרואה בישראל יישות קולוניאליסטית-אימפריאליסטית שפועלת בחסות "הצלבנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מבחינתם, אין הבדל בין ישראל לבלגיה

לארגונים כמו "המדינה האסלאמית", "אל-קאעידה" או "חמאס" (ואפילו לארגונים אסלאמיים "חילוניים" כביכול, כמו "פתח'"), יש אותן מטרות על, המתבטאות ברצון להרחיב את "דאר אל אסלאם" על חשבון שטחי "דאר אל חארב", גם אם לעתים הם פועלים בטקטיקה שונה. כולם רואים בשטחי מדינה ישראל שטחים "כבושים", בדיוק כפי שהם רואים בבלגיה כמי שכבשה אדמות אסלאמיות.

האם מישהו בבלגיה מעלה על הדעת לדרוש "היפרדות" מהמיעוט המוסלמי הנמצא בתוכה? האם ישנו בלגי אחד שמציע "לסגת" ולוותר על שטחי המדינה לטובת דרישות האסלאם הקיצוני? בוודאי שלא. ועדיין, למרות זאת, הקהילה הבינלאומית, ובייחוד האיחוד האירופי ומדינות אירופה, מתייחסות לישראל באופן שונה ומפלה לרעה, לאורך עשורים, ודורשות ממנה צעדים הרסניים ומסוכנים, שרק יסכנו את אזרחיה ויעניקו פרס ותמריץ לאסלאם הקיצוני.

צמיחתו והתפשטותו של ארגון "המדינה האסלאמית" ופעולות הטרור של האסלאם הקיצוני על אדמת אירופה בשנים האחרונות, מחייבים שיתוף פעולה כלל עולמי ומערבי נגד הטרור. במערכה זו, אמורה ישראל – כמי שיש לה הניסיון, הכישורים האנושיים והתפישתיים והטכנולוגיה המתאימים - לקחת חלק משמעותי כפתרון לטרור וייצוב העולם, ולא כבעיה המובילה לטרור. כמו בלגיה ומדינות אירופה האחרות, ישראל היא לא הצד התוקפן, אלא הקורבן, ויותר מזה, היא מהווה את המוצב הקדמי הראשון של המערב נגד האסלאם הקיצוני.

המציאות הנוכחית מחייבת שיתוף-פעולה והדדיות מצד כל מדינות המערב, ללא יוצא מן הכלל. אשר על כן, טוב יעשו מדינות אירופה אם ינצלו את היכולות הישראליות לשיפור וקידום הביטחון והכלכלה בעולם, ויזנחו את ההאשמות הזדוניות והיחס העוין והלא מאוזן נגד מדינת ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • טרור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully