וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה לראש ממשלת בלגיה: נמשיך להכות בדאעש למרות הפיגועים

נשיא ארצות הברית אמר כי הפיגועים מראים שצריך להתאחד נגד הטרור. דאעש קיבל אחריות למתקפת הטרור שגבתה את חייהם של 31 בני אדם. המשטרה הוציא צו מעצר אחר המחבל שברח. שלושה ימי אבל הוכרזו בבלגיה

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל ומתן חדד

23:49: אובמה לראש ממשלת בלגיה: נמשיך להכות בדאעש

נשיא ארצות הברית ברק אובמה שוחח בטלפון עם ראש ממשלת בלגיה שארל מישל. הפיגועים בבריסל "הם רק דוגמה נוספת לכך שהעולם צריך להתאחד נגד הטרור", אמר אובמה. "הרעיון שישנה אג'נדה פוליטית שמצדיקה הרג חפים מפשע הוא נשגב מבינתי. אנחנו נמשיך, יחד עם 60 המדינות החברות בקואליציה, להכות בדאעש ולרדוף אותו".

23:40: נתניהו לראש ממשלת בלגיה: "הטרור לא מבדיל בין מדינות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח גם הוא בטלפון עם ראש ממשלת בלגיה שארל מישל. נתניהו הביע תנחומים בשם העם בישראל, ואיחל החלמה מהירה לפצועים בפיגועים. כמו כן, הוא אמר למישל כי הטרור אינו מבדיל בין מדינות, הציע את עזרתה של ישראל ואף הציע ששתי המדינות ישתפו פעולה בנושא המלחמה בטרור. בנוסף לכך, שני המנהיגים סיכמו להיפגש בקרוב.

22:10: שרת הבריאות הבלגית: מניין ההרוגים עומד על 31

שרת הבריאות הבלגית מגי די בלוק אמרה בריאיון לערוץ הבלגי VTM כי 31 בני אדם נהרגו בפיגועים בבריסל ו-250 נפצעו. 11 נהרגו בנמל התעופה בבריסל ו-20 בתחנת המטרו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

21:21: מלך בלגיה: בתגובה למה שמאיים עלינו, נגיב בנחישות וברוגע

פיליפ מלך בלגיה נשא הערב דברים לאומה. "עבור כולנו, 22 במרץ לא יהיה כמו שאר הימים", אמר. "המדינה כולה כואבת את כאב החיים שנקטעו, את הפצעים העמוקים שנגרמו. בתגובה למה שמאיים עלינו, נגיב בנחישות וברוגע".

שער ברנדנבורג בברלין מואר בצבעי דגל בלגיה בעקבות הפיגועים בבריסל, 22 במרץ 2016. רויטרס
שער ברנדנבורג בברלין מואר בצבעי דגל בלגיה בעקבות הפיגועים בבריסל, הערב/רויטרס
מגדל אייפל בפריז מואר בצבעי דגל בלגיה בעקבות הפיגועים בבריסל, 22 במרץ 2016. רויטרס
גם מגדל אייפל בפריז מואר בצבעי דגל בלגיה, הערב/רויטרס
מזרקת טרווי ברומא מוארת בצבעי דגל בלגיה בעקבות הפיגועים בבריסל, 22 במרץ 2016. רויטרס
מזרקת טרווי ברומא מוארת/רויטרס

20:15: פשיטות נרחבות בבלגיה: פצצה ודגל דאעש נמצאו בדירה בבריסל

בפשיטות משטרתיות שנערכו בבריסל נמצאו באחת הדירות בעיר חומרים כימיים המשמשים להרכבת פצצה ודגל דאעש. התובע הפדרלי פרדריק ואן לו אמר מוקדם יותר כי הפשיטות מתבצעות ברחבי המדינה אחר המחבל שברח מנמל התעופה בבירה לאחר הפיגועים.

19:49: לבני למוגריני: אין פשרות מול דאעש וחמאס, צריך לפעול בכוח

ח"כ ציפי לבני שוחחה עם שרת החוץ של האיחוד האירופי, פדריקה מוגריני, על מתקפת הטרור בבריסל ואמרה כי אין פשרות במלחמה בטרור. "העולם החופשי, וישראל בתוכו, צריך לייצר שותפות עכשיו - יחד עם העולם המוסלמי המתון - נגד הטרור של האסלאם הקיצוני, בין אם זה דאעש, חיזבאללה או חמאס", אמרה לבני. "אין איתם פשרות ומולם צריך לפעול רק בכוח". לדבריה, "כל אחד צריך לבחור צד במאבק הזה".

19:35: צו מעצר נגד המחבל החשוד שברח מנמל התעופה בבריסל

משטרת בלגיה הוציאה צו מעצר נגד המחבל החשוד שברח מנמל התעופה בבריסל לאחר הפיגועים. בתמונה ממצלמות האבטחה נראה החשוד עם משקפיים וזקן תיש, לובש ג'קט לבן וכובע שחור, דוחף עגלה ועליה תיק שחור גדול.

המחבל החשוד שככל הנראה ברח מנמל התעופה בבריסל, צו מעצר הוצא נגדו, 22 במרץ 2016. : משטרת בלגיה, צילום מסך
צו מעצר הוצא נגד החשוד שבתמונה/צילום מסך, : משטרת בלגיה

19:15: טורקיה עצרה 10 אנשי דאעש, בהם מחבל מתאבד, בגבול סוריה

צבא טורקיה עצר עשרה חברי ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) שניסו לחצות את הגבול מסוריה לטורקיה – כך דיווחה רשת CNN בשפה הטורקית. לדברי הצבא, אחד מהם התכוון לבצע פיגוע התאבדות.

18:59: יעלון על מתקפת הטרור: אנחנו במלחמת עולם שלישית

שר הביטחון, משה יעלון, התייחס למתקפת הטרור בבריסל ואמר כי "זו מלחמת עולם שלישית נגד ערכינו המשותפים". לדבריו, "הטרור מחייב את מדינות המערב להתאחד ללחימה נחושה, יצירתית וחסרת פשרות במקורותיו, מממניו ומפעיליו". יעלון הוסיף כי "התרבות המערבית נמצאת בשנים האחרונות תחת מתקפת טרור אסלאמי קיצוני חסר אבחנה וחסר מעצורים, שמטרתה פגיעה ושיבוש חייהם של אזרחי העולם החופשי. הפיגועים הבוקר בבריסל ובשבת באיסטנבול הם דוגמאות לכך".

18:50: דאעש: בתגובה לתוקפנות נגדנו צפויים "ימים שחורים"

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) פרסם הודעה שבה קיבל רשמית את האחריות לפיגועים בבריסל. "בעזרת האל האחד והיחיד, יצאה חוליה ביטחונית של חיילי החליפות המוקירה את אללה, כשמטרתה בלגיה הצלבנית אשר עודנה נלחמת באסלאם ובניו. אללה הצליח את מעשי אחינו, וזרע בלב הצלבנים פחד ואימה בלב ביתם", נמסר בהודעה.

"חיילי החליפות יצאו לבושים בחגורות נפץ ונושאים מטעני נפץ ורובים אוטומטיים כדי לתקוף יעדים אשר נבחרו בקפידה בבריסל בירת בלגיה, וחדרו לתוך שדה התעופה ותחנת הרכבת התחתית, והרגו מספר צלבנים, לפני שפוצצו את חגורות הנפץ שלהם בתוך התקהלויותיהם. אנו מבטיחים למדינות הצלבניות המתנגדות למדינת האסלאם ימים שחורים, כתגובה על תוקפנותם כלפי אומת האסלאם, ומה שעתיד לבוא נורא ומר, בעזרת האל, והשבח לאל על שסייע להצלחתנו, ונבקש ממנו, יתעלה, שיקבל את אחינו בקהל הקדושים".

הודעת דאעש שהופצה בטוויטר:

18:20: נמל התעופה בבריסל יישאר סגור גם מחר

נמל התעופה בבריסל יישאר סגור גם מחר – כך מסר מנכ"ל הנמל.

18:18: הפוסק הראשי באסלאם הסוני גינה את מתקפת הטרור

השייח יוסף אל-קרדאווי, הפוסק הראשי באסלאם הסוני, גינה את מתקפת הטרור בבריסל. לדבריו, "כל ההורג נפש כאילו הרג את כלל בני האדם". אל-קרדאווי התיר בעבר לבצע פיגועי התאבדות בישראל.

17:44: ריבלין שלח אגרת תנחומים למלך בלגיה: אנו חולקים את אותו טרור

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שלח אגרת תנחומים לפיליפ מלך בלגיה לאחר פיגועי הטרור שאירעו הבוקר בשדה התעופה ובתחנת המטרו בבריסל. "לצערנו, בישראל, הטרור אינו זר לנו כמו גם האבל אליו מובילים הפיגועים הרצחניים ואנו חשים את כאבכם", כתב ריבלין. "טרור הוא טרור הוא טרור, בין אם הוא תוקף בבריסל, בפריז, איסטנבול או ישראל. אירועים קשים אלו מוכיחים שוב כי על כולנו לעמוד יחד מאוחדים במאבק נגד אלו החפצים להשתמש בטרור על מנת לפגוע בחופש הפרט וחופש המצפון, וממשיכים להרוס את חייהם של רבים".

17:20: בלגיה פרסמה את תמונת המחבל בביצוע הפיגוע בנמל התעופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיש בלבן - החשוד בנמל התעופה שהצליח לברוח. שני האחרים כנראה פוצצו את עצמם/מערכת וואלה!, צילום מסך

17:15: דאעש קיבל אחריות על מתקפת הטרור המשולבת בבלגיה

המדינה האסלאמית (דאעש) קיבל אחריות על שני הפיגועים בבריסל – כך מסרה סוכנות ידיעות המקורבת לארגון. "לוחמי דאעש ביצעו היום סדרת פיצוצים באמצעות חגורות נפץ ומטענים שכוונו נגד נמל התעופה ותחנת מטרו במרכז הבירה בריסל". בהודעת הארגון נמסר כי המתקפה באה בתגובה להשתתפותה של בלגיה בקואליציה הבינלאומית נגד דאעש.

17:02: גורם אמריקני: לפחות מזוודת נפץ אחת התפוצצה בנמל התעופה

גורם אמריקני רשמי אמר לסוכנות אי-פי כי במערכת הביטחון מאמינים כי לפחות מזוודת נפץ אחת התפוצצה בנמל התעופה בבריסל. מוקדם יותר דווח כי באחת מהפצצות היו מסמרים שהגבירו את אפקט הפגיעה.

הגורם האנונימי אישר את ההצהרה של בריסל לפיה ישנה ראיה מוצקה לכך שגם מחבל מתאבד התפוצץ בנמל התעופה. הוא אמר כי חומרי הנפץ שנראו בבריסל היו מתוחכמים מאוד ושהחוקרים יבחנו אותם כדי לראות אם מאפייניהם דומים לאלה שבהם נעשה שימוש בפריז בשנה שעברה.

16:58: שר הפנים של בלגיה הכריז על שלושה ימי אבל

שר הפנים של בלגיה, ז'אן ז'מבון, הכריז אחר הצהריים (שלישי) על תחילתם של שלושה ימי אבל בעקבות מתקפת הטרור המשולבת בבריסל, שגבתה את חייהם של לפחות 34 בני אדם. ז'מבון צפוי להגיע בשעות הקרובות לסיור בנמל התעופה "זוואנטם" שבו אירע הפיגוע הראשון, יחד עם ראש הממשלה שארל מישל.

16:45: דיווח: משטרת בלגיה פינתה תחנת כוח גרעינית

משטרת בלגיה פינתה את תחנת הכוח הגרעינית שלה טיהנג' – כך דיווחה רשת VTM. לא נמסרו פרטים נוספים.

16:28: אובמה: נביס את אלו שמאיימים על ביטחון העולם

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, התייחס למתקפת הטרור בבריסל ואמר: "אנחנו יכולים ואנחנו נביס את אלו שמאיימים על ביטחון העולם".

נאום אובמה בקובה לאחר הפיגוע בבריסל. רויטרס
אחרי הפיגועים בבריסל, אובמה נאם בקובה/רויטרס

16:15: צרפת: תחנת רכבת בפריז פונתה עקב חפץ חשוד

תחנת הרכבת גאר די נור בפריז פונתה אחרי שמזוודה נטושה נמצאה במקום – כך מסרה משטרת פריז לרשת CNN. יחידה לטיפול בחומרי נפץ הוזעקה למקום.

14:46 טורקיה ומדינות המפרץ גינו את מתקפת הטרור בבריסל

טורקיה ומדינות המפרץ גינו את מתקפת הטרור בבריסל. ראש הממשלה הטורקי, אחמט דאווטאולו, ודובר הנשיא, רג'פ טייפ ארדואן, תקפו בחריפות את הפיגועים, שלושה ימים אחרי הפיגועים שאירעו באיסטנבול. מזכ"ל מדינות המפרץ, עבד אלאטיף אל-זייאני, הציע לבלגיה את תמיכתם.

14:20 דיווח: מניין ההרוגים במתקפת הטרור בבריסל עלה ל-34

מניין ההרוגים במתקפת הטרור שאירעה בבריסל עלה ל-34 - כך דווח בכלי תקשורת במדינה.

14:16 בלגיה: חיפושים בבתים בבריסל אחר מעורבים בפיגועים

כוחות הביטחון בבלגיה ממשיכים בחיפושים בבתים אחר חשודים במעורבות במתקפת הטרור שאירעה בבריסל.

14:06 סוריה גינתה את הפיגועים בבריסל: "לטרור אין גבולות"

סוריה גינתה את מתקפת הטרור בבריסל. בהודעה של משרד החוץ נאמר כי "הפיגועים בבריסל, כמו אלו שהיו בפריז, מוכיחים שלטרור אין גבולות". ההודעה הסתיימה במסר לטרור על מעורבותה בסוריה: "זו התוצאה של מתן לגיטימציה לקבוצות טרור 'מתונות'". גם ארגון חיזבאללה גינה את הפיגועים ומסר תנחומים למשפחות ההרוגים.

13:54 ארה"ב: טראמפ קרא להגברת המאבק בקיצונים אסלאמים

המועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית בארצות הברית, דונלד טרמאמפ, קרא להגברת המאבק בארגונים אסלאמיסטיים. זאת, לאחר מתקפת הטרור בבריסל. "אני הייתי סוגר את הגבולות שלנו", אמר בריאיון שהעניק לרשת "סקיי ניוז".

13:46 נשיא צרפת: "הטרור היכה בבלגיה אבל אירופה היא המטרה"

נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, התייחס למתקפת הטרור בבריסל ואמר: "נעשה מה שנוכל כדי לסייע". "אני רוצה להביע הזדהות עם העם הבלגי", הוסיף. "הטרור היכה בבלגיה אבל אירופה היא המטרה".

13:27 אובמה עודכן על פרטי מתקפת הטרור בבריסל

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, קיבל תדריך על אודות מתקפת הטרור בבריסל - כך נמסר מהבית הלבן. אובמה נמצא כעת בביקורו בקובה וצפוי לשוב לארצות הברית במהלך היום.

לוח נחיתות בנתב"ג, 22 במרץ 2016. מאצ'י הוף
הטיסה לבריסל בוטלה. היום בנתב"ג/מאצ'י הוף

13:10: שר החוץ האיראני גינה את מתקפת הטרור בבריסל

שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, גינה את פיגועי הטרור שאירעו הבוקר בבריסל.

12:59 ראש ממשלת הולנד המליץ לאזרחים להימנע מנסיעה לבלגיה

ראש ממשלת הולנד, מארק רוטה, המליץ לאזרחים להימנע מנסיעה לבלגיה, עקב הפיגועים בבריסל. הוא הוסיף כי האבטחה במדינה תוגברה אך אין איום ממשי על הולנד.

12:57 גרמניה הגבירה את הנוכחות המשטרתית בגבולותיה

גרמניה הודיעה כי היא הגבירה את הנוכחות המשטרתית בגבולותיה.

12:44 ראש ממשלת בלגיה: "מה שחששנו ממנו קרה"

ראש ממשלת בלגיה, שארל מישל, התייחס למתקפת הטרור בבריסל ואמר: "מה שחששנו ממנו קרה. זהו יום שחור לבלגיה".

12:30 225 חיילים הגיעו לבריסל להגביר את האבטחה בעיר

הרשויות בבלגיה הודיעו כי 225 חיילים נשלחו לבריסל כחלק מהגברת האבטחה בעיר בעקבות המתקפה המשולבת.

12:23 אבו מאזן גינה את הפיגוע בבריסל

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, גינה את מתקפת הטרור בבריסל. בהודעה שפורסמה בסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית "וואפא" מסר אבו מאזן את תנחומיו לראש ממשלת בלגיה ולעם הבלגי, ואיחל החלמה לפצועים בפיגועים.

קריקטוריה שהופצה בטוויטר אחרי הפיגוע

12:20 בריטניה וצרפת מתגברות כוחות בשל הפיגוע בבריסל

משרד הפנים בצרפת הודיע כי נפרסו 1,600 שוטרים נוספים בגבולות המדינה בעקבות הפיגוע בבריסל. המשטרה בבריטניה הודיעה על הגברת נוכחותה באזורי מפתח, ובהם מוקדי תחבורה ציבורית.

12:06 השר כץ: "הפיצוץ אירע בסמוך לעמדה סגורה של אל על"

שר התחבורה ישראל כץ אמר לאולפן וואלה! NEWS כי חברות התעופה הישראליות הונחו לא להמריא לבריסל. "כמובן שיש במקומות אחרים באירופה", הוסיף. לדבריו, "הפיצוץ אירע בסמוך לעמדת אל על שלא נפתחה. העובדה שדוכן אל על עדיין לא היה פתוח באופן הסתברותי זו פגיעה בישראל, גם אם זה לא כוון לישראל, וזה ייבדק".

11:52 הרשויות בבלגיה מאשרות: מחבל מתאבד התפוצץ בנמל התעופה

התביעה בבלגיה אישרה כי מחבל מתאבד הוא שהתפוצץ באולם ההמראות של נמל התעופה בבריסל, והביא למותם של לפחות עשרה בני אדם.

11:30 צרפת ובריטניה כינסו ישיבות חירום

נשיא צרפת פרנסואה הולנד וראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון כינסו היום ישיבות חירום, כל אחד בארצו, עקב הפיגועים שאירעו בבריסל.

הרכבת שנפגעה בפיגוע במטרו בבריסל, בלגיה, 22 במרץ 2016. טוויטר, צילום מסך
תחנת המטרו שנפגעה בפיצוץ/צילום מסך, טוויטר

11:18 רשות שדות התעופה: "הטיסות מתקיימות כסדרן"

דובר רשות שדות התעופה, עופר לפלר, הסביר כי נכון לרגע זה הטיסות מישראל ולישראל מתקיימות כסדרן, אבל עשויים להיות שיבושים. "בבלגיה המרחב האווירי כולו סגור", אמר. "ציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן בחברות התעופה וברשת שדות התעופה".

11:15 רב הקהילה היהודית בבריסל: "חיילים שומרים על בתי הכנסת"

רב הקהילה היהודית בבריסל, הרב שמואל פינסון, סיפר על ההיערכות בקהילה בעקבות בפיגוע המשולב. "אנחנו מקבלים הוראות מוועד הקהילה שהוא בקשר עם הרשויות. במשך היום נקבל הוראות. בינתיים הכול סגור – המטרו, הרכבות. זה מצב חירום פה", אמר לאולפן וואלה! NEWS. "נעשו פה הרבה דברים, יש חיילים שעומדים ושומרים על בתי הכנסת ועל משרד הממשלה, על השגרירויות".

תחנת מטרו מלביק, בריסל בלגיה. 22 במרץ 2016. טוויטר, צילום מסך
תחנת המטרו בבריסל לאחר הפיצוץ/צילום מסך, טוויטר

11:11 עשרה בני אדם נהרגו בפיצוץ במטרו

עשרה בני אדם נהרגו בפיצוץ שאירעו בתחנת הרכבת התחתית הסמוכה למשרדי האיחוד האירופי בבריסל.

11:08 בוטלה ההנחיה להפסיק את הטיסות מאירופה לישראל

רשות שדות התעופה הודיעה כי בוטלה ההנחיה שפורסמה שלפיה יופסקו הטיסות מאירופה לישראל.

10:52 דיווח: מחבל מתאבד הוביל לפיצוצים בשדה התעופה בבריסל

כלי תקשורת בבלגיה דיווחו כי מחבל מתאבד הוא שעומד מאחורי הפיצוצים בשדה התעופה בבריסל.

10:48 בוטלו כל הטיסות מאירופה לישראל עקב הפיצוצים בבריסל

כל הטיסות מאירופה לנתב"ג בוטלו ולפי שעה לא ממריאות טיסות מישראל עד להודעה חדשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פצועים מפונים משדה התעופה בבריסל/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:45 ראש ממשלת בריטניה קמרון: "אני מודאג, נעשה הכל כדי לעזור"

ראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון התייחס לפיצוצים בשדה התעופה ובתחנת הרכבת בתחתית בבריסל: "אני בהלם ומודאג מהאירועים בבריסל", אמר והוסיף: "אנחנו נעשה הכול כדי לעזור".

10:31 בית החולים בבריסל: יותר מ-10 הרוגים, כ-30 פצועים

בית החולים בבריסל דיווח כי יותר מעשרה בני אדם נהרגו בפיצוצים שאירעו בשדה התעופה בעיר, וכ-30 נפצעו.

שדה התעופה בבריסל, בלגיה, לאחר הפיצוץ במקום. 22 במרץ 2016. טוויטר, מערכת וואלה!
שדה התעופה בבריסל לאחר הפיצוץ/מערכת וואלה!, טוויטר

10:28 שירותי הרכבת התחתית בבריסל הושבתו עקב הפיצוץ

עקב הפיצוץ שאירע בתחנת רכב סמוכה למשרדי האיחוד האירופי בבריסל, שירותי הרכבת התחתית בעיר הושבתו.

10:25 פיצוץ בתחנת רכבת תחתית בבריסל

פיצוץ נוסף אירע בתחנת הרכבת התחתית "מלביק" בבריסל, הסמוכה למשרדי האיחוד האירופי.

10:21 רמת הכוננות בבלגיה הועלתה לרמה הגבוהה ביותר

עקב המתקפה המשולבת, העלה משרד הפנים של בלגיה את רמת הכוננות לדרגה 4, הדרגה הגבוהה ביותר, ברחבי המדינה.

עשן מתחנת מטרו מלביק, בריסל בלגיה. 22 במרץ 2016. ספק 500
עשן מיתמר מתחנת המטרו בבריסל, היום/ספק 500

10:17 בעקבות הפיצוצים: ירידות בבורסות אירופה

בורסות אירופה צנחו היום עקב שני הפיצוצים שאירעו בשדה התעופה בבריסל.

10:08 מטען נפץ נוסף נמצא בחיפוש בשדה התעופה בבריסל

בסריקות של כוחות המשטרה בעקבות הפיצוצים שאירעו באולם ההמראות בשדה התעופה בבריסל נמצא מטען נפץ נוסף.

תרשים של שדה התעופה בבריסל בו אירע פיצוץ. 22 במרץ 2016. אתר bbc, אתר רשמי
מפת אזור הפיצוצים/אתר רשמי, אתר bbc

דיווח: יריות וקריאות בערבית נשמעו טרם הפיצוצים

יריות נשמעו בטרם אירעו שני הפיצוצים בשדה התעופה בבריסל - כך דיווחה סוכנות הידיעות הבלגית. עוד דווח כי קריאות בערבית נשמעו במקביל לירי.

9:48 עקב הפיצוצים: שדה התעופה בבריסל נסגר להמראות ולנחיתות

כל ההמראות והנחיתות בנמל התעופה בבריסל הופסקו בעקבות הפיצוצים. טיסה שיצא לבריסל מישראל הופנתה לנמל תעופה חלופי.

9:44 דיווח: כמה הרוגים בפיצוצים בנמל התעופה

כמה בני אדם נהרגו בשני הפיצוצים שאירעו באולם ההמראות בשדה התעופה בבריסל - כך דווח ברשת NBC.

9:35 נמל התעופה בברוסל פונה, תנועת הרכבות הופסקה

שדה התעופה בבריסל מפונה מנוסעים עקב שני הפיצוצים שנשמעו במקום. גם תנועת הרכבות לנמל התעופה הופסקה.

9:06 שני פיצוצים בנמל התעופה בבריסל

שני פיצוצים נשמעו בנמל התעופה בבריסל, בירת בלגיה. על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, הפיצוצים אירעו בסמוך לדלפקים של חברת התעופה "אמריקן איירליינס" באולם ההמראות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרשים זירת הפיגוע בשדה התעופה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרשים זירת הפיגוע בשדה התעופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully