וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא המביך בעולם? שר ורוקד בסופרמרקטים כשהוא מחופש לדמויות

23.3.2016 / 9:58

אבא עושה בושות: אב לשלושה מבריטניה יצא ל"סיבוב הופעות" ב-12 סופרמרקטים בעירו, בו הוא מפזז ושר בתחפושות של גיבורי על וזמרים מפורסמים. לדבריו בדרך כלל זה נגמר בהתערבות של מאבטח. "הילדים שלי קצת מובכים אבל זה התפקיד של אבא, לא?"

ספק 500

תואר האבא המביך בעולם יכול ללכת בקלות לפיטר הסטינגס מבריטניה, שתחביבו העיקרי הוא שירה וריקוד בסופרמרקט כשהוא לבוש כמו כוכבי פופ. הסטינגס, 32 מצלם את הסרטונים בעזרתו של חבר טוב, שלא נרתע מהפאדיחה.

בחודשיים האחרונים הסטינגס ביקר ביותר מ-12 סופרמרקטים בנוטינגהם, אנגליה והדהים את הקונים המופתעים. מאז שהאב לשלושה העלה את הסרטונים המצחיקים לפייסבוק הוא זכה ליותר מ-50,000 צפיות ותגובות נלהבות.

בסרטון אחד הוא שר את שירה של בריטני ספירס "hit me baby one more time", כשהוא מפזז בפאה בולונדינית. בוידאו אחר הוא מחקה את "הליכת הירח" של מייקל ג'קסון כשהוא לא שוכח להוסיף כובע מוזר. אפשר לראות בבירור שהקונים נבוכים מהסיטואציה ההזויה ומנסים שלא ליצור קשר עין עם האבא הפדחן.

.

אבא מתחפש. SWNS, צילום מסך
האב בתחפושת הפופולרית של פורים, אלזה./צילום מסך, SWNS

הסטינגס הוא אביהם של ילדה בת 6 ושני בנים בני 5 ו-3, ולדבריו הוא מודע לחוסר יכולתו לשיר אבל עושה את הסרטונים בשביל לצחוק על עצמו. "הרעיון זה לתפוס רגעים מצחיקים ולהשתמש בדמיון שלי", אמר. "הילדים שלי חושבים שזה מצחיק למרות שהם נבוכים, אבל זה התפקיד של אבא לא? חשבתי לעצמי 'בואו נעשה סיבוב הופעות שלי בסופרמרקטים בנוטינגהם' ופשוט עשיתי את זה".

הסטינגס סיפר שלא תמיד לוקחים בהומור את ההופעות שלו: "המאבטחים באים אלי ומנסים להוביל אותי החוצה, אז אני פשוט ממשיך לשיר בזמן שהם עושים את זה. אסור לי להיכנס לסופרמרקט מסוים יותר אבל זה לא ממש מזיז לי. אני חושב שאנשים היו מזדהים איתי יותר אם הייתי שר טוב אבל זה מה שיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אבא מתחפש. SWNS, צילום מסך
"אסור לי להיכנס לסופרמרקט מסוים". האסטינגס בתחפושת/צילום מסך, SWNS

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully