וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה באמ"ן: תא"ל דרור שלום מונה ל"מעריך הלאומי" החדש

20.3.2016 / 20:54

שלום יחליף בתפקיד ראש חטיבת המחקר את אלי בן מאיר, שפרש בחודש ינואר ברקע חילוקי דעות ראש אמ"ן אלוף הרצי הלוי. "החלפת מפקדים היא הזדמנות למתיחה, לרענון ולחידוש"

תת אלוף דרור שלום בטקס החלפת ראש חטיבת המחקר באגף המודיעין. מרץ 2016. דובר צה"ל
ראש חטיבת המחקר החדש, תת-אלוף דרור שלום, היום/דובר צה"ל

תת-אלוף דרור שלום מונה היום (ראשון) לתפקיד ראש חטיבת המחקר באגף המודיעין. הוא החליף את תת-אלוף אלי בן מאיר, שכיהן בתפקיד במשך שנה וחודשיים, והודיע במפתיע על סיום תפקידו בינואר האחרון – זאת, לדברי בכירים באמ"ן, על רקע חילוקי דעות בינו לבין ראש אגף המודיעין, אלוף הרצי לוי.

טקס החלפת ראש חטיבת המחקר נערך במעמד ראש אגף המודיעין, אלוף הרצי הלוי, קצינים, חיילים, בני משפחה ומוזמנים נוספים. אלוף הלוי נשא דברים ופנה אל ראש החטיבה היוצא: "אלי, בתקופת פיקודך פעלה חטיבת המחקר באופן איכותי והתמודדה באופן מוצלח עם אתגרים מודיעיניים רבים ומורכבים. בשם המפקדים והחיילים באגף המודיעין אני רוצה להביע הערכה רבה ולאחל לך הצלחה רבה בדרך שתבחר לעצמך בהמשך".

עוד הוסיף הלוי כי "החלפת מפקדים היא הזדמנות למתיחה, לרענון ולחידוש, אך יותר מכך, היא מטילה עליכם אחריות רבה, לקלוט מפקד חדש, ללוותו בהתווית הדרך, להשתנות ולחדש בהתאם לצורך. מהיכרות קרובה עם רבים מכם, אני בטוח שכך תעשו, בטוח בהצלחתכם".

אלוף הרצי הלוי בטקס החלפת ראש חטיבת המחקר באגף המודיעין. מרץ 2016. דובר צה"ל
"החלפת מפקדים היא הזדמנות לחידוש, אך היא מטילה עליכם אחריות רבה". הלוי בטקס, היום/דובר צה"ל

תא"ל אלי בן מאיר נשא דברי פרידה: "היום אני מסיים את תפקידי כראש תחום מחקר, ולמעשה גם את שירותי בצה"ל, לאחר 29 שנות שירות – כולן באגף המודיעין. למרות שאני מסיים מוקדם מהמתוכנן, אני גאה מאוד על העשייה בשלושת העשורים האחרונים ומודה מאוד לצה"ל על שאפשר לי להיות בצמתי קבלת ההחלטות ולהשתתף במאמץ להגנה על מדינת ישראל – אין ספק שזכיתי. לתחושתי, יותר ממה שתרמתי, נתרמתי".

לדברי גורמים בכירים לשעבר בקהילת המודיעין, עזיבתו של בן מאיר היתה החלטה מרעישה – אך צפויה. לדבריהם, "ניתן לומר שני דברים: הכתובת הייתה על הקיר ממזמן וזו בהחלט רעידת אדמה באמ"ן. בן מאיר הוא פיגורה בקהילת המודיעין. הוא חריף מאוד ודעתן, עקבי מאוד בדרך שלו, וכששני צדדים לא מגלים גמישות זה בדרך כלל מסתיים בפיצוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תת אלוף אלי בן מאיר בטקס החלפת ראש חטיבת המחקר באגף המודיעין. מרץ 2016. דובר צה"ל
"יותר ממה שתרמתי, נתרמתי". בן מאיר בטקס, היום/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully