וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: טרור בטורקיה - כל הכותרות האחרונות

20.3.2016 / 9:42

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הפיגוע באיסטנבול: יונתן שור, בן 40 מקבוצת שילר, הוא ההרוג הנוסף בפיגוע שאירע אתמול באיסטנבול - כך הותר הבוקר (ראשון) לפרסום. אשתו ענבל נפצעה בפיגוע ועברה אמש ניתוח בטורקיה. אתמול פורסם כי שמחה דמרי, בת 60 מדימונה, נהרגה אף היא בפיגוע.

חמישה ישראלים שנפצעו באורח קל עד בינוני בפיגוע בטורקיה נחתו הלילה בנמל התעופה בן גוריון. הפצועים פונו לבתי החולים איכילוב ותל השומר. במהלך היום יושבו פצועים נוספים לישראל, ומטוס של חיל האוויר המריא הבוקר לטורקיה על מנת להשיב ארצה גם את גופות ההרוגים.

שריפה פרצה הלילה בביתו של עד ראייה לפיגוע שבו נרצחו בני משפחת דוואבשה בכפר דומא. הוא ואשתו נפגעו קל משאיפת עשן. תושבי הכפר טוענים כי מתנחלים הציתו את הבית ואמרו כי נמצאו בו שני בקבוקי תבערה וחלון מנופץ. המשטרה פתחה בחקירה וצו איסור פרסום הוטל על פרטיה.

ראש המוסד לשעבר מאיר דגן יובא בצהריים למנוחות בראש פינה. ארונו של דגן יוצב הבוקר במוסד למשך שעתיים שם ייערך טקס בנוכחות עובדי המוסד ובכיריו לשעבר.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד מעונן. גשמים מקומיים ירדו בצפון הארץ ובמרכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully