וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: רדיפת שוברים שתיקה נועדה להסיט השיח מהמצב הביטחוני

19.3.2016 / 14:10

חברת הכנסת מהמחנה הציוני אמרה שאינה מסכימה עם פעילות הארגון, אך מסרבת להשתתף בגינויים נגדו, שמטרתם הוא "רווח פוליטי". לדבריה, "נתניהו תרגם את 'הערבים נוהרים' למדיניות מלחמה באויבים מבית, כי אינו מתמודד עם אויבים מבחוץ"

עריכה: ניר חן

(אולפן וואלה! NEWS: סרטון "השתולים" של ארגון "אם תרצו")

ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) השתתפה היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בגבעת שמואל והתייחסה לפעילות הארגון "שוברים שתיקה". לדבריה, היא אינה מסכימה עם פעילות הארגון אך מסרבת לקחת חלק ביציאה נגדו. "השקפת עולמי שונה משלהם, אבל אני לא הולכת להצטרף למדורת השבט של הפוליטקאים, שצולים אותם על האש בשביל רווח פוליטי", אמרה והוסיפה: "הרדיפה הזו נועדה להסיט את דעת הקהל מהמצב הנוכחי, שבו היו יותר מ-200 פיגועים, ולממשלה אין פתרון באופק".

עוד היא הוסיפה כי "בעיניי צה"ל הוא הצבא הכי מוסרי ואני פועלת בעולם כדי להוכיח זאת. עשיתי זאת השבוע באירופה". לדבריה, "אם שוברים שתיקה עברו על החוק – אז שייחקרו
ויענשו".

ידיעות נוספות בוואלה! NEWS:
טורקיה: ארבעה הרוגים ו-36 פצועים בפיגוע התאבדות בלב איסטנבול
עורק התחבורה המרכזי שמסכן את חייהם של מאות אלפי ישראלים
פיגוע דקירה בחברון: שוטר מג"ב כבן 20 נפצע קל, המחבל חוסל

מליאת הכנסת היום 10 פברואר 2016. נועם מושקוביץ
"צה"ל הוא הצבא הכי מוסרי". ח"כ לבני/נועם מושקוביץ

"אני נוסעת להסביר בעולם, כי המגרש המדיני ריק", המשיכה לבני בעודה מתייחסת למסעות הסברה שהיא עורכת באירופה. "כל מקום שהגעתי אליו – יום או יומיים קודם לכן היה שם נציג פלסטיני, שניסה להשיג הישגים והכרה בינלאומית עבורם", ציינה, בעודה מבקרת את היעדר הפעילות המדינית בענייני חוץ של הממשלה המכהנת.

בדברים שנשאה במהלך האירוע, התייחסה לבני גם לעובדה כי השבוע ציינו שנה לבחירות לכנסת ה-20. "זו שנה שבה נתניהו תרגם את ה'ערבים נוהרים' למדיניות ממשלתית של מלחמה באויבים מבית – כי הוא לא מסוגל לתת פתרונות אמיתיים לאויבים מבחוץ".

בסיום דבריה, ספדה לבני לראש המוסד לשעבר אשר הלך לעולמו השבוע, מאיר דגן, וציינה כי הוא היה "פרגמטי ולא פופוליסט, בניגוד לממשלה הנוכחית". עוד היא הוסיפה: "דגן היה אמיץ. הוא ידע שיתקפו אותו על עמדותיו, ותקפו אותו בצורה מכוערת, ועדיין הוא אמר את מה שחשב".

לדבריה, "הגישה המדינית והביטחונית של דיסקין, גנץ ואיזנקוט אינה פופוליסטית, היא פרגמטית, יודעים מה צריך לעשות כדי לשנות את האווירה. הם יודעים שכלכלה פלסטינית טובה היא אינטרס ישראלי ביטחוני. הממשלה הנוכחית פחדנית ופופוליסטית ולא מבצעת מה שצריך, לא עושה מהלך מדיני מתוך פחד פוליטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully