וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית תועדה נוסעת נגד כיוון התנועה בכביש מהיר בירושלים

שני חובשים הבחינו השבוע במכונית שנוסעת במהירות בכביש בגין שבבירה, נגד כיוון התנועה. אוטובוס שהיה באזור חסם את הכביש ואילץ את הנהג לעצור. "חששנו שזה יסתיים בהרוגים"

עריכה: טל רזניק

מכונית תועדה השבוע כשהיא נוסעת נגד כיוון התנועה בכביש בגין המהיר בירושלים. המכונית נצפתה שלשום לקראת חצות נוסעת ממחלף גבעת מרדכי לכיוון הכניסה לעיר. חובשים באמבולנס שהיו במשמרת עקבו אחר כלי הרכב, תיעדו את שהתרחש ודיווחו למוקד. נהג אוטובוס שהיה במקום חסם את שלושת נתיבי הכביש כדי לעצור את המכונית. נהגים נוספים שהיו במקום ניסו למנוע את בריחות הנהג עד שהגיעו השוטרים.

יוסף קלמן, אחד החובשים שתיעדו את המקרה, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "נסענו בכביש בגין שהוא כביש מהיר עם שלושה נתיבים לכל כיוון, מגבעת מרדכי לכיוון הכניסה לעיר, וראינו רכב שנוסע בכיוון הנגדי נגד כיוון התנועה במהירות גבוהה. לפני שנה היה סרטון של רכב שנסע נגד כיוון התאונה שהסתיים בתאונה עם הרוגים וחששנו שהדבר יחזור על עצמו. הרכבים נסעו במהירות גבוהה, היינו דרוכים, מוכנים שאם תקרה תאונה נטפל בו במקום".

מכונית תועדה נוסעת נגד כיוון התנועה בכביש בגין בירושלים. צילום מסך, ספק 500
"היינו דרוכים, מוכנים שאם תקרה תאונה נטפל בו במקום"/ספק 500, צילום מסך

לדבריו, "אחרי קילומטר של נסיעה הגיע לקראתו אוטובוס, הוא האט את הנסיעה כשראה את האוטובוס, ואז האוטובוס פשוט חסם את הכביש. בשלב הזה יצאנו לראות אם הנהג לא מרגיש טוב, למה הדבר הזה קרה. דבר ראשון דיווחנו למוקד שיש רכב שנוסע נגד כיוון התנועה. דיווחנו שהוא נעצר". הוא הוסיף כי "פנינו אליו, הוא אמר שהוא טעה בדרך אבל לא חשב להסתובב. אחרי כמה דקות הגיעו ניידות משטרה, הם עיכבו את הנהג, בדקו אותו על פניו בריאותית הוא היה בסדר".

בעמותת אור ירוק התייחסו למקרה. "במזל גדול המקרה הסתיים ללא תאונה. חייבים לבדוק איך נהג מתבלבל ונוסע נגד כיוון התנועה והאם השלטים מספיק ברורים", נמסר. "במקביל, לו הייתה קיימת ניידת משטרה באזור אולי ניתן היה למנוע את הנסיעה הארוכה נגד כיוון התנועה, אבל הסיכוי לראות היום ניידת משטרה הוא נמוך מאוד בשל החוסר הגדול בניידות ובשוטרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully