וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללטאה המפחידה הזו יש 6 רגליים וראש נוסף שיוצא מהבטן

21.3.2016 / 16:17

אישה ממערב אוסטרליה מצאה לטאה משונה בחצר האחורית של ביתה וחשבה שראתה כפול. בבדיקה נוספת התברר לה שהלטאה גוררת תחתיה ראש נוסף עם עיניים, פה וזוג רגליים

ספק 500

בסרטון: לטאה אחרת עם שני ראשים, שנמצאה בעבר בבריטניה

אישה ששמה ג'ו מצאה בחצר האחורית של ביתה שבדנסבורו, דרום פרת', לטאה עם שני ראשים ו-6 רגליים. הלטאה בעל המוטציה המולדת ננטשה עם 2 אחייה הבריאים שהצליחו לחמוק מידייה של ג'ו, בעוד הלטאה המעוותת נתפסה מאחר שהתקשתה ללכת עם הראש הנוסף שמחובר לבטנה.

ג'ו הופתעה מהתגלית המרעישה ומיהרה לקחת את הלטאה לבית החולים הוטרינרי בדנסבורו. "הלטאות הבריאות חמקו משם בעוד זו עם שני הראשים התקשתה ללכת", סיפרה ג'ו ל-DailyMail, "שני הראשים זזו, אבל המיקום של הראש הנוסף לא איפשר לה לזוז. הוא השתרך אחריה".

לטאה עם שני ראשים. SUPPLIED, צילום מסך
לטאה עם שני ראשים. האחד מחובר לבטנה/צילום מסך, SUPPLIED

לוטרינר שאמוס הנרי היו חדשות לא טובות לספר לנו, "נאלצנו להרדים אותה. היא נולדה רק לפני 7 שעות ולא היה לה סיכוי לשרוד בטבע", הוא אמר, "לראש השני לא היו חוליות בצוואר. זה לא היה מקרה קלאסי. הראש נגרר תחת הלטאה והיא התקשתה לנשום. הסיכוי שיכולנו להציל אותה היה נמוך מאוד. אנחנו מאוד בעד להציל חיות בר, אבל כאן פשוט לא היה לנו סיכוי".

עוד באותו נושא

סיפור מדהים: הכלב עם שני האפים - שבזכותם ניצל ממוות

לכתבה המלאה
לטאה עם שני ראשים. SUPPLIED, צילום מסך
הלטאה התקשתה ללכת בגלל הראש שנגרר תחתיה/צילום מסך, SUPPLIED

ד"ר הנרי אמר שהוא מעולם לא ראה לטאה עם שני ראשים, אם כי הוא מודע לכך שזו לא הלטאה הראשונה מסוגה, "אנחנו מטפלים בהמון חיות בר פצועות ועוזרים להן להשתקם, אבל משהו כזה עוד לא ראינו". גופתה של הלטאה נשלחה למוזיאון במערב אוסטרליה למטרת מחקר. ב-Reddit רבים הביעו דווקא תמיכה בהחלטה להרדים את החיה, "אם הראש התחתון היה יכול לדבר הוא היה אומר: 'בבקשה תהרגו אותי!', כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף: "זה נראה שהעליון היה די מיואש מהחיים".

לטאה עם שני ראשים. SUPPLIED, צילום מסך
לא היה סיכוי שתצליח לשרוד בטבע/צילום מסך, SUPPLIED
לטאה עם שני ראשים. SUPPLIED, צילום מסך
גופתה נשלחה למוזיאון במערב אוסטרליה/צילום מסך, SUPPLIED

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully