וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "אדם זאב" תוקף אנשים ברחוב ומנפץ מכוניות בליל ירח מלא

14.3.2016 / 0:54

חי בסרט: גבר רץ עירום ברחוב, נהם כחיית טרף ורדף בפראות אחרי עוברי אורח. השוטרים שעצרו את הבחור דיווחו כי לא נראה שהוא חש בכאב. לא פחות הזויה היתה העובדה כי מבדיקות הדם שלו עלה כי לא היה תחת השפעה של אלכוהול או סמים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

ספק 500

מצלמות אבטחה תיעדו גבר עירום שחשב שהוא "אדם זאב" בזמן שהוא מטיל אימה על עוברי אורח והורס מכוניות וכספומט. בסרטון ניתן לראות את הבחור כשהוא מכוסה בדם, נוהם כחיית טרף ורודף אחרי אנשים.

מצלמת רכב משטרה אף מראה את הגבר כשהוא קופץ על המכונית, מנפץ את השמשה ותוקף אץ השוטרים. השוטרים נשמעים מבולבלים ומבוהלים בעוד הם מנסים להשתלט על ה"אדם זאב". בסופו של דבר הבחור נעצר והועבר לתחנת המשטרה, שם המשיך לחולל הרס.

אדם זאב. live leak, צילום מסך
בדיקות דם הוכיחו שהאיש לא היה שיכור./צילום מסך, live leak

האירוע הביזארי התרחש בעיר קלדנו בצ'כיה ביום חמישי האחרון. על פי תקשורת מקומית מוקדם יותר הגבר טיפס על מרפסת בקומה הראשונה של בניין מגורים, ניפץ את החלון ותקף את המשפחה ששהתה בבית. מהמשטרה נמסר כי נראה שהגבר "לא חש כאב", בזמן שהרס חמש מכוניות וניפץ כספומט. בדיקות הדם שלו הראו כי לא היה תחת השפעת סמים או אלכוהול. "אדם הזאב" יעבור בדיקות פסיכיאטריות כדי לקבוע ממה נבעה התנהגותו המשונה.

עוד בנושא:

צפו: דוב קוטב כמעט מנפץ את האקווריום בגן החיות

גילתה שבעלה בוגד בה וניפצה לו את הרכב - בידיה החשופות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully