וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קלוגס מודה: עובד ממורמר השתין על פס ייצור הקורנפלקס

14.3.2016 / 0:14

סרטון שעלה ליוטיוב ותיעד אדם משתין על פס הייצור של דגני הבוקר של קלוגס זעזע את הרשת. בחברה מאשרים שבימים אלו נחקר אחד העובדים בחשד שהוא האחראי לתעלול הדוחה. הצרכנים הישראלים יכולים לנשום לרווחה, המוצרים שזוהמו אינם משווקים בארץ

ספק 500

בטעם רע: קלוגס אישרה כי עובד החברה נמצא תחת חקירה לאחר שנחשד כי השתין על פס ייצור של דגני הבוקר. על פי חקירה פנימית של החברה, הוידאו הדוחה צולם בשנת 2014 במפעל בממפיס, על פס ייצור של מגוון מוצרי "ריס קריספס". החברה הודתה שתאריך התפוגה של דגני הבוקר שזוהמו כבר עבר, כלומר כנראה שצרכנים כבר אכלו את המוצרים מלאי השתן.

הסרטון עלה ביום שבת האחרון בערוץ היוטיוב "וורלד סטאר היפ הופ" והיום החברה מגיבה לראשונה על הנושא. בבלוג של החברה כתב הדובר הרשמי: "קלוגס לוקח את המצב מאד ברצינות, חשנו תדהמה והיינו מלאי אכזבה לאחר שנחשפנו לסרטון. מיד התרענו על הנושא לרשויות החוק ולמפקחים על התחום. חקירה פלילית וחקריה פנימית מנוהלות בימים אלה".

"איכות המזון נמצאת בחשיבות עליונה בחברת קלוגס. אנחנו זועמים על הסיטואציה הבלתי מתקבלת על הדעת, וכולנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה כדי להביא את האשם למיצוי הדין".

חובבי מוצרי החברה בארץ יכולים להסיר דאגה מליבם, המוצרים שזוהמו אינם משווקים בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השתן עלה לו לראש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully