וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו דרך מקורית לבקש מהשכנים להרגיע קצת עם הסקס הרועש

30.3.2016 / 9:04

במקום להתקשר למשטרה, קבוצת חברים החליטה לכתוב מכתב חביב לשכן שמתפרע יותר מדי בחדר המיטות. הם מילאו את המעטפה בקונדומים ובמשפטי עידוד אבל הודו: "החריקות של המיטה די מעצבנות"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בסרטון: כמה פעמים צריך לעשות סקס כדי להיוצ מאושרים?

ברוב המקרים, אי אפשר לבחור מי יהיו השכנים שלך. אולם עם קצת מזל, תזכה לגור בקרבת אנשים סימפטיים שלא ינטרו לך טינה על רעש מאוחר בלילה או ששכחת לשלם ועד בית. בחור אחד גילה שהשכנים שלו בדיוק כאלה, אבל לא על ידי השאלת כוס סוכר. דווקא הקולות הרמים שבקעו מחדר המיטות שלו הם אלה שגרמו לו להיכרות עם שכניו.

לא ברור היכן בעולם זה קרה, אבל אנחנו היינו מהמרים על אנגליה לפי הנימוס. על פי הדיווח ב"קוסמופוליטן", מספר שותפים, שגרים בדירה הסמוכה, חיברו מכתב המבקש ממנו "להרגיע" עם הרעשים שהוא והפרטנריות שלו עושים בזמן הסקס. אולם הם לא שכחו להראות תמיכה, כשהם ממלאים את המעטפה בקונדומים ופונים אליו במילים חמות:

מכתב לשכן שעושה סקס. imgur, צילום מסך
"לא מבקשים שתפסיק"./צילום מסך, imgur

"היי שכן, זה מגניב והכול שאתה שוכב עם בנות אבל החריקות של המיטה נהיו ממש מעצבנות. אני לא מבקש ממך להפסיק, אני לא מניאק", כתוב במכתב. למרות שבמכתב צוין שאחד החברים פחות סובלני לקולות, מחבר המכתב מבטיח: "אני יכול להבטיח לך שאנחנו לא נבקש שתפסיק".

במקום לחתום את המכתב במילים מקובלות כמו "בכבוד", השותפים בחרו במשפט פחות רשמי: "תמיד תהנו מסקס". הם גם הוסיפו נ.ב: "אנחנו לא לוקחים אחריות על קונדומים פגומים. זה נכון לגבי כל קונדום שאתה משתמש בו, אנחנו לא רוצים ילד שיסתובב בין הרגליים כל הזמן".

עוד בנושא:

"סקס תמורת ציון": סרטון סקס של פרופסור ותלמידה דלף לרשת

מישהו ביוטיוב השתגע? סרטון הסקס הזה עבר בהצלחה את הסינון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully