וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלשה לבעלה את האשכים - בגלל משהו שהרבה מאוד גברים עושים

28.3.2016 / 9:09

אישה שהתעצבנה על בעלה כרתה לו את האשכים. להגנתה טענה שהוא חזר הביתה שיכור וסירב לעזור במטלות הבית. לטענתו של הגבר, היא כעסה רק כי שכח לתת לה פרחים ביום האישה

צילום מסך

בסרטון - אחות מבצעת בדיקת אשכים ברחוב

מרינלה בנאה, רומנייה בת 40, חשודה שתלשה לבעלה את האשכים לאחר שסירב לעזור במטלות הבית. הבעל טוען שזו דווקא העובדה ששכח לתת לה פרחים ביום האישה שהובילה לתסבוכת הזאת, ואנחנו מנסים לצאת מגל האשמות הזה ולהתרכז בעיקר: מה מצב האשכים? והאם הגבר נותר מסורס לתמיד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרומנייה שתלשה לבעלה את האשכים כי עצבן אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונל פופה, בן ה-39, מדראגומירשט שבצפון-מזרח רומניה, הובהל לבית החולים כששק אשכיו קרוע, אחרי שאשתו, לה הוא נשוי מזה 15 שנה, תפסה באשכיו ומשכה בהם בחוזקה כדי להענישו. אחרי המעשה, סיפרה האישה שהיא לא ידעה כמה כוח יש לה, אך היא אינה מתחרטת על מעשיה וחושבת שזה הגיע לו. "כשיונל סיים את יום העבודה שלו, נתנו לו בקבוק יין במקום תשלום. הוא הגיע הביתה שיכור. כשהוא שותה הוא מתנהג אחרת לגמרי", סיפרה מרינלה ל-Metro, "כל הלילה הוא לא הרגיש טוב אז נאלצתי לשמור על החימום פתוח. עשיתי הכל כדי למנוע ויכוח".

"בבוקר פתחתי את הווילונות ואמרתי לו שיצא לעבוד או לפחות שיעזור במטלות הבית, אבל הוא ישר צעק עליי שאין לי זכות לתת לו הוראות - אז תפסתי לו את האשכים. זו לא אשמתי שהוא משך חזרה וזה מה שקרה. חשבתי שאולי קצת קרח יפתור את הבעיה, אבל הוא התעקש לקרוא לאמבולנס. הוא ממש כעס".

עוד באותו נושא

הבעל ניסה לבגוד פעם נוספת - ואז קרה משהו די מטורף

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא ישר צעק עליי שאין לי זכות לתת לו הוראות - אז תפסתי לו את האשכים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונל הגיע לבית החולים כשאשכו השמאלי תלוי מחוץ לשק האשכים שלו. שם הוא נאלץ לעבור ניתוח דחוף כדי לתקן את הנזק. "למטופל היה חתך חמור ביותר בכיס אשכיו", סיפר הפרמדיק שטיפל בו, "הוא סיפר לנו שאשתו תקפה אותו כי הוא לא נתן לה פרחים ביום האישה". יונל עבר את הניתוח בהצלחה ומטופל כעת במצב יציב בבית החולים. העניין הועבר להמשך טיפולה של המשטרה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully