וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוץ בן סוסי – בעלי סוסים מבקשים להסדיר את תחום המרוצים בנגב

אחמד אבו סוויס

10.3.2016 / 13:20

בעלי סוסים בדרום מתאגדים אחת לחודש לסדרת מירוצים מאולתרת ותצוגות מכירה. ללא תמיכה ממשלתית , היעדר הסדרה או נותני חסות, מימון האירוע וארגונו מוטל כולו על המשתתפים

צלמים זמניים מורשים

אחת לחודש מתאספים רוכבי סוסים בדרום, רבים מהם בדואים, למפגש ספורטיבי שכולל מרוץ חובבני ותצוגת מכירה של פריטים. חובבי הענף היו שמחים לתמיכה ותקציבים ממשלתיים מינימלית, כאשר בעבר הלא רחוק נגנזו חלומותיהם על הקמת היפודרום בארץ , או הסדרת תחום ההימורים על מירוצי סוסים.

בשעות הבוקר המוקדמות , לרוב בימי שבת, הם מתאספים בנקודות שונות בנגב. עאדל אבו סהיבאן, חבר באגודת בעלי הסוסים בנגב – מארגנת האירועים, טוען כי עלות ההפקה נעמדת בכ10,000 ¤ בכל פעם. הוצאות נלוות כמו יישור השטח והכשרת המסלול משלמים המשתתפים מכיסם הפרטי, הכול במטרה לפתח את הענף בישראל.

"הממשלה צריכה להשתתף בדבר הזה ובגדול ,ולתמוך ביוזמה המבורכת שבזכותה מתאספים האנשים ונהנים בדרום - אם זה ערבים או יהודי", אומר אבו סהיבאן. זקי אלהוזייל, אחד הרוכבים המצטיינים לאורך השנה האחרונה, טוען כי לבדואים יש יתרון מובנה בתחרויות. "יש אנשים שאוהבים את הסוסים בדם אבל אנחנו הבדואים גם נולדנו וגם גדלנו עם הסוסים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully