וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ארה"ב שהה בסמוך לזירת הפיגוע ביפו, תגבורת נשלחה לאזור

8.3.2016 / 18:48

ג'ו ביידן נחת בישראל אחר הצהריים ושהה במרכז פרס לשלום ביפו, מאות מטרים ממקום הפיגוע שבו נרצח תייר אמריקני ונפצעו תשעה. הוא המשיך בפגישתו עם שמעון פרס, שבמהלכה התעדכנו השניים בנעשה. לאחר מכן גינה את האירוע: "אין הצדקה למעשי טרור אלו"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: טל רזניק

סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שנחת הערב (שלישי) בישראל, שהה מאות מטרים בלבד מאזור הפיגוע ביפו, שבו נרצח תייר אמריקני ונפצעו תשעה. ביידן היה במרכז פרס לשלום בעת שאירע הפיגוע. ביידן עצמו בטוח וכוחות ביטחון נוספים נשלחו למתחם.

באירוע שנערך במרכז פרס הספיק ביידן להתייחס לאפשרות של תהליך מדיני בין ישראל והפלסטינים. "אני מקווה שתהיה התקדמות. לישראל יש מקום בלבי". הנשיא לשעבר שמעון פרס הוסיף: "דווקא בתקופה הזו חשובה הידידות עם ארה"ב. אני יודע שאיתך ועם אובמה נעבוד על מנת להילחם בטרור ולהשיג שלום. זוהי תקוותנו כי לנו ולשכנינו אין אלטרנטיבה".

הפגישה בין פרס וביידן נמשכה למרות הפיגוע כשבמהלכה קיבלו השניים עדכונים וסגן הנשיא אף התעניין בשלום הנפגעים. פרס אמר כי לשני הצדדים ברור כי אין פשרות במלחמה בטרור, הן בישראל והן בארה"ב. בהתייחסו לפיגוע אמר ביידן כי "טרור נגד נשים, ילדים וחפים מפשע הוא בלתי נסבל". הוא שב וחזר על מחוייבותה הבלתי מתפשרת של ארה"ב לביטחון אזרחי ישראל.

סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן והנשיא לשעבר שמעון פרס, מרכז פרס לשלום ביפו. 8 במרץ 2016. מאצ'י הוף
לא נפגע. ביידן ופרס, היום/מאצ'י הוף

כאמור, תייר אמריקני נהרג ותשעה נפצעו בפיגוע. מצבם של לפחות שניים מהפצועים קשה. פיגוע הדקירה התרחש בשתי זירות שונות ביפו. הדוקר נורה ונהרג על ידי שוטרים. הפיגוע אירע כשעה וחצי אחרי שהתרחשו בפתח תקווה ובירושלים שני פיגועים, שבהם נפצעו שני שוטרים קשה ואדם באורח בינוני.

מאוחר יותר פרסמה לשכתו של שגריר ארצות הברית בישראל, דן שפירו, הודעה מסגן הנשיא ביידן. הוא גינה בחריפות את "התקיפה הברוטלית" שאירעה ביפו בזמן פגישתו בעיר עם הנשיא לשעבר פרס, ואמר כי "אין כל הצדקה למעשי טרור זה". הוא הביע את צערו "על אובדן החיים של האזרח האמריקני שנהרג בפיגוע ושלח את תנחומיו למשפחתו, כמו גם איחל החלמה מלאה ומהירה לפצועים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפגש עם פרס: "מחויבים לביטחון ישראל". מאצ'י הוף
סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נפגש עם פרס: "מחויבים לביטחון ישראל"/מאצ'י הוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully