וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קשר את זוגתו בת ה-15 למיטה ואנס אותה במשך שנה בבית הוריו

6.3.2016 / 13:45

הנערה, שסבלה על פי החשד מאלימות קשה ומתמשכת, נמלטה מביתו של הצעיר בביתר עילית והגישה נגדו תלונה. לפי החשד, הוא נהג לנשוך את הצעירה ולהכות אותה. בחקירתו טען כי המעשים היו בהסכמתה

חרדים בבייתר עילית. מרץ 2015. נועם מושקוביץ
בית עילית/נועם מושקוביץ

תושב ביתר עילית בן 18 נעצר במהלך סוף השבוע בחשד כי אנס את זוגתו, בת 15, פעמים רבות במהלך השנה האחרונה, בין היתר בבית הוריו, וביצע בה מעשי אלימות קשים שגרמו לא פעם לפציעתה. בית משפט השלום בירושלים האריך שלשום (שישי) את מעצרו של החשוד בחמישה ימים, בגין עבירות של בעילה בהתעללות, אינוס, בעילת קטינה מתחת לגיל 15 ובעילה שגרמה לחבלה גופנית.

החקירה במרחב חברון של המשטרה נפתחה בעקבות תלונה שהגישה הנערה, לאחר שהצליחה להימלט מביתו של החשוד. במסגרת הקשר בין השניים, עברה הנערה להתגורר בבית הוריו של הצעיר לפני כשנה. בין המעשים המיוחסים לו, החשוד נהג לבצע מעשי אונס הכוללים גם מעשי אלימות שגרמו לחבלות קשות בגופה של הצעירה. בין היתר, החשוד נהג לקשור את הנערה למיטה, לנשוך אותה ולהכות אותה בניגוד לרצונה.

בחקירתו, הכחיש החשוד כי המעשים נעשו בכוח וטען כי הדברים נעשה בהסכמתה. הוא הוסיף כי ביום שבו הוגשה התלונה, ביקשה הנערה לסיים את הקשר בין השניים. לדבריו, היא שלחה להוריו הודעה באותו היום, שבה הודתה להם על היחס החם שהעניקו לה והביעה צער על סיום הקשר.

עוד בוואלה! NEWS:
אבי המתלוננת נגד התא"ל: "שלחנו ילדה מאושרת, והתגלה לנו פצע"
לאחר ארבעה ימי מצוד: נעצר החשוד השני באונס נערה במועדון ברחובות
הודו: קטעה במגל את אברי המין של גיסה האנס - והציגה לשוטרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully