וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת ניידת בנסיעה פרטית הופצה ברשת; ראש אגף התנועה: "תקלה"

5.3.2016 / 20:27

הניידת שלחלק האחורי שלה נרתם מתקן לאופניים נצפתה ביער בן שמן ותיעוד שלה הועלה על ידי אזרח לפייסבוק. הפוסט שותף והגיע גם לידי ניצב ירון בארי, שהחליט לבדוק את המקרה. "קצין שלקח ניידת לנסיעה פרטית וזה לא בסדר", כתב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט המקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדם שניצל את מזג האוויר (שבת) השמשי וטייל ביער בן שמן נדהם לגלות ניידת של משטרת התנועה ממחוז ירושלים שנלקחה לנסיעה פרטית ולחלקה האחורי נרתם מתקן לנשיאת אופניים. המקרה חשף בעמוד הפייסבוק "משטרת לואי דה פינס" בהנהלתו של עו"ד פנחס פישלר וזכה במהרה לשיתופים עד שהגיע ללא אחר מראש אגף התנועה, ניצב ירון בארי.

דוח החקירה החמור של מבקר המדינה שבו התגלו ליקויים בחוסר טיפולם של קציני משטרה בעבירות תנועה ככל הנראה נתן את אותותיו, ובארי, החליט לבדוק את המקרה ולהגיב לפוסט ששותף בקבוצה אחרת. מבירורו עלה כי מדובר בניידת שנלקחה באופן פרטי על ידי קצין מאגף התנועה במחוז ירושלים בניגוד לפקודות המשטרה.

בארי החליט לענות לחברי הקבוצה הסגורה ואמר: "חברים, אני בדקתי, מדובר בתקלה של קצין שלקח ניידת לנסיעה פרטית וזה לא בסדר". הדבר יטופל על ידי מפקדו, טען ניצב בארי והוסיף: "על זה נאמר סוף מעשה במחשבה תחילה". בארי התייחס גם לתגובות בקבוצה וכתב: "וכן, אני חושב שחלק מהתגובות לפוסט המקורי מקוממות ולא ראויות בעיקר לתגובה שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובת בארי, האמצעית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully