וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברת או רוצח? ארנבון אוכל תותים הוא כל מה שאתם צריכים היום

6.3.2016 / 0:02

פיגי, הארנב הגמדי שהפך לכוכב אינסטגרם בסרטון חדש ומדמם במיוחד. הוא צולל לקערה מלאה בתותים ודובדבנים המכתימים בצבע אדום את פרוותו הלבנה. הגולשים חלוקים אם הוידאו יותר מצחיק וחמוד או מטריד ומלחיץ. מה דעתכם?

ספק 500

סרטון חדש של פיגי הארנבון נהנה מארוחה מזינה של תותים ודובדבנים כובש את הרשת. הגולשים מהופנטים מהארנבון הלבן והפרוותי, שהכתמים האדומים הופכים אותו ליצור תאב דם ומטריד במיוחד.

הוידאו מתחיל באופן תמים למדי. פיגי אוכל מהפירות ושפתיו נצבעות באדום מה שנותן לו חזות של ארנבת עם ליפסטיק. אולם תוך דקות הנוזל נמרח עליו באופן ערפדי ומלכלך את פרוותו הצחורה. פיגי כבר מפורסם בהרגלי האכילה המטונפים שלו, ובעליו סיפר שהוא מוכתם מכל דבר שהוא אוכל.

לארנבון הגמדי, שכבר חגג שלוש שנים, חשבון אינסטגרם פעיל עם 58,000 עוקבים וערוץ יוטיוב משלו. אולם הגולשים לא מצליחים להכריע אם הוא חמוד או מלחיץ. אחד כתב: "זה הדבר המתוק ביותר שראיתי כל היום", בעוד אחר הגיב: "ככה זה מתחיל. בשלב הבא הם יאכלו אותך ואת הילדים".

ארנב אוכל דובדבן. יוטיוב, צילום מסך
הרוצח הכי חמוד באזור./צילום מסך, יוטיוב

למי שרוצה לנסות את העניין על חיית המחמד שלו, הבעלים של פיגי מייעץ: "פירות מלאים בסוכר ויש לתת אותם לארנבים במינונים קטנים ורק פעמיים בשבוע. בנוסף, הגלעין של הדובדבן רעיל לארנבים וחייבים להוציא אותו לפני".


עוד בנושא:

צפו: מדענים פיתחו ארנבים שזוהרים בחושך

הכי מצחיק שיש - כלב לא מצליח לתפוס אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully