וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאווי: שבעה נשרפו למוות כי החזיקו בעצמות "למטרות כישוף"

המון זועם במדינה הדרום-אפריקנית הצית את הקבוצה לאחר שבתיק של אחד מהם נמצאו עצמות בני אדם, שייתכן שהיו שייכות ללבקנים. המשטרה המקומית טרם עצרה חשודים

לבקנים סובלים מרדיפה בטנזניה. AP
ייתכן שהעצמות היו שייכים ללבקנים. ילד לבקן בטנזניה/AP

המון זועם בדרום מלאווי שרף למוות שבעה גברים שלכאורה החזיקו בעצמות בני אדם למטרות כישוף – כך מסרה היום (רביעי) המשטרה במדינה הדרום-אפריקנית. "האספסוף הצית אותם באמצעות דלק", סיפר קירדי קאונגה, ראש מחוז נסאנג', לסוכנות הידיעות הצרפתית.

אחד מהמנהיגים המקומיים סיפר כי החשד התעורר כתוצאה מהשיחות שניהל אחד מהשבעה, שאצלו נמצא תיק שהכיל את העצמות. "הם רדפו אחריו ועצרו אותו", סיפר טנגהאי לסוכנות הידיעות הצרפתית. "האיש הודה שבתיק שלו יש עצמות אדם ואז ההמון החל להקיף את השבעה ולשרוף אותם אחד אחד".

המשטרה הגיעה לאזור התקרית, שאירעה אתמול, אולם עד כה לא בוצעו מעצרים. דובר מטעם המשטרה מסר כי מומחים יערכו בדיקות לעצמות שנמצאו בתיק כדי "לקבוע אם הן היו שייכות ללבקנים או לא". לבקנים רבים נהרגים למען איבריהם, המשמשים בטקסים בכמה מדינות באפריקה, בהן מלאווי, מוזמביק וטנזניה. "אנחנו רוצים לגלות מי שרף את האנשים הללו", הוסיף הדובר, שציין כי המשטרה גינתה את המעשה שבו לקח ההמון את החוק לידיים. הוא הדגיש כי זיהוי הקורבנות הוא מלאכה קשה בשל הנזק שנגרם להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully