וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חילופי משמרות בתחנת החלל הבינלאומית

1.3.2016 / 16:35

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

בארצות הברית מתקיים היום ה"סופר טיוזדיי", שבמהלכו נערכות בחירות מקדימות ב-13 מדינות שונות. דונלד טראמפ והילרי קלינטון צפויים לצאת המנצחים הגדולים ולהתקרב צעד נוסף להבטחת מועמדותם בבחירות לנשיאות בנובמבר.

נשיא סוריה בשאר אסד התייחס בריאיון לטלוויזיה הגרמנית להפסקת האש במדינה, שלדבריו מעניקה "שביב של תקווה". הוא הבהיר כי כוחותיו נמנעים מלהגיב להפרות מצד המורדים, אך הוסיף כי "יש גבול" לסבלנות של משטרו וכי הכל תלוי בצד השני.

יותר מ-7,000 פליטים ומהגרים שאינם יכולים לחצות את הגבול לעבר מקדוניה נותרו תקועים ביוון. זאת אחרי שאתמול נרשמו במקום עימותים עם כוחות הביטחון של המדינה הבלקנית, שמאפשרת רק לכמה מאות בודדות של בני אדם להיכנס לשטחה מדי יום.

בתחנת החלל הבינלאומית נרשמו חילופי משמרות בין האסטרונאוט האמריקני סקוט קלי לטים קופרה, שהגיע להחליפו אחרי 340 ימים שבהם שהה מחוץ לכדור הארץ. במהלך התקופה חגג קלי יום הולדת, ביצע הליכת חלל ואכל ירקות שגודלו במקום.

ומעט ממזג האוויר בעולם: בפרו פונו מבתיהם מאות תושבים בעקבות גשמים עזים שגרמה תופעת האל-ניניו. אזורים רבים ברחבי המדינה הדרום-אמריקנית הוצפו בעקבות מזג האוויר הסוער, שהוביל גם להפסקות חשמל ולמפולות בוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully