וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצבניים בנהיגה? תראו מה נהג מטורף עשה רק כי חתכו אותו בכביש

1.3.2016 / 0:01

נהגת הצליחה להרגיז נהג בכביש מהיר, עד כדי כך שהוא עצר את התנועה, יצא מהרכב שלו בעצבים וניפץ לה את חלון הרכב להישמע צרחות האימה שלה. צפו בתיעוד המאוד מלחיץ הזה

צילום מסך

הכבישים מצליחים להוציא מאיתנו המון תסכול, זעם ועצבים, רגשות שתופתעו בכלל לגלות שקיימים אצלכם ברמה הזאת. זה מה שקרה לנהג בפרת', אוסטרליה, שלטענתו נהגת "חתכה אותו בכביש" - ובמקום לבלוע את זה ולהמשיך לנסוע, הוא עצר את התנועה, ירד מהרכב וניפץ לאישה את החלון להישמע צרחות האימה שלה. מפחיד ביותר.

סרטון מצמרר שפורסם השבוע ב-Liveleak, וצבר ביומיים אלפי צפיות, מציג את הרגע המפחיד ההוא שאירע ב-19 באוקטובר, בשעה 15:30. האישה, סבתא בשם לין, נהגה ברכבה על הכביש הסואן וכנראה הצליחה לעצבן במיוחד את אחד הנהגים בכביש. כשהוא עצר את הרכב, יצא ממנו והתקרב אליה, היא שלפה את הסמארטפון שלה וצילמה אותו בעת מעשה בניסיון להזהיר אותו שישמור ממנה מרחק. הנהג הזועם, שסיפר שיש לו ילדים ברכב, זרק חפץ על השמשה הקדמית של הרכב שלה וקילל אותה בצעקות. כשסירבה להפסיק לצלם, הוא ניפץ את החלון הימני ברכב וניסה לשים את ידו על הסמאטרפון, רגע לפני שהיא זרקה אותו לרצפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנהגת חתכה אותו בכביש - אז הוא בתגובה ניפץ לה את החלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"החזקתי את הטלפון ביד אבל הוא המשיך להתקדם לעברי. הוא זרק משהו על השמשה הקדמית וצעק עליי, אז בדקתי שהדלתות שלי נעולות", סיפרה לין ל- Fremantle Gazette, "הוא המשיך לצעוק עליי שאתן לו את הטלפון שלי. אני לא חושבת שהוא ניסה להרביץ לי. הוא פשוט רצה את הטלפון. ניסיתי להישען על הדלת, רחוק ממנו ככל שאפשר".

התקרית הסתיימה כשהבחור ניפץ את החלון ומילא את האישה המופחדת בזכוכיות, שחלקן אף נתקעו בזרועה. אחרי כמה שניות מורטות עצבים, הבחור התקפל, חזר לרכב והמשיך לנסוע, "החלון היה שבור לגמרי, היו לי זכוכיות על הידיים", היא הוסיפה. משטרת מערב אוסטרליה אישרה את פרטי האירוע. "החקירה נמשכת ובשלב זה לא הוגשו כתבי אישום", אמרה דוברת המשטרה ל'דיילי מייל אוסטרליה', "הקורבן יצא עם שריטות קלות בלבד".

עוד באותו נושא

משימת התאבדות: מה קרה למונית שנסעה נגד כיוון התנועה בכביש מהיר?

לכתבה המלאה
גבר מנפץ לאישה את חלון הרכב רק כי חתכה אותו בכביש. צילום מסך
הנהג העצבני בעת מעשה/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully