וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר הזה בן 15 היום, הבן שלו חוגג יום הולדת 5

29.2.2016 / 9:35

הסיבה לגילאים המוזרים היא כמובן שהשניים נולדו ב-29 בפברואר, תאריך המופיע פעם בארבע שנים בלבד. הסיכוי שאב ובנו יוולדו שניהם ביום זה היא אחד ל-2.1 מיליון

צילום מסך

(בסרטון למעלה: מפורסמים שנולדו ב-29 בפברואר)

פרד שקופה נראה מבוגר יותר מנער בן 15 וגם בנו אריק אינו נראה בן חמש. לשניים, שחיים בלה מסה, קליפורניה, יש מכנה משותף שאינו מסתכם רק בגנים: הם נולדו ב-29 בפברואר. כך, למרות שפרד חי 60 שנים על האדמה, באופן רשמי הוא בן 15 בלבד.

הסיכוי שאב ובנו יוולדו שניהם בתאריך זה הוא אחד ל-2.1 מיליון. שקופה, יליד איראן, לא ידע שיום ההולדת שלו יוצא דופן עד 1979, אז עבר לארה"ב ושמע על כך במשרדי ההגירה. התאריך המיוחד לא מונע ממנו לחגוג את יום הולדתו, אולם הוא מספר שהאירוע שקרה לו ב-1996, כשהפך בן 10, עולה על כולם. "אשתי לשעבר היתה בצירים ואמרה: 'זאת מתנת יום ההולדת שלך'", סיפר שקופה.

אריק מספר שלחלוק תאריך נדיר כל כך עם אביו הוא "די מדהים" אבל מודה שיש בכך גם אתגרים. "זה יום מוזר. אנשים ברשתות החברתיות בדרך כלל לא יודעים שזה היום הולדת שלי, אבל ברגע שהם מגלים הם לא שוכחים אותו". יום ההולדת החביב עליו היה בשנת 2012, כשהפך בן 4. "כולם צחקו על זה שבגלל שאני בן 4 אסור לי לנהוג על מכונית. טוב, די ברור שאני יכול", אמר אריק. "אני מקווה שלא יעשו לי בעיות בברים כשאני אהפוך להיות בן 21".

אבא ובן. צילום מסך
"יום מוזר". פרד ואריק שקופה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully