וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות טקס האוסקר מתחילות: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

גל סלונימסקי

28.2.2016 / 7:05

יחודשו החיפושים אחרי גופת טייס חיל האוויר שהתרסק בכינרת לפני יותר מ-50 שנה. טקס האוסקר יתקיים במהלך הלילה. נציין 68 שנים לחטיבות גולני וכרמלי, ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל את היום

חידוש החיפושים אחר גופת טייס חיל האוויר שנהרג ב-1962

טייס חיל האוויר סגן יקיר נווה שנהרג ב-1962. אתר ההנצחה לחללי מערכות ישראל, אתר רשמי
החיפושים צפויים להמשך כחודשיים. יקיר נווה/אתר רשמי, אתר ההנצחה לחללי מערכות ישראל

אתם צריכים לדעת שהיום יתחדשו החיפושים אחר שרידי גופתו טייס חיל האוויר שנהרג ב-1962. סגן יקיר נווה שירת כמדריך בבית הספר לטיסה, והתרסק יחד עם פרח הטיס עודד קוטון בכנרת במהלך טיסת אימונים ומאז גופתו של נווה טרם אותרה. מבצע החיפושים "יקיר הים" עתיד להמשך כחודשיים ויכלול צלילות באזור הכנרת. במבצע ישתתפו היחידה למשימות תת-מימיות של זרוע הים ויחידות נוספות של חיל האוויר ואגף כוח האדם. דובר צה"ל ביקש להבהיר כי חידוש החיפושים נעשה על פי תכנית ולא עקב ממצאים או מידע חדש.

שני תושבי תל אביב נאשמים בגניבת ספרים בשווי יותר ממיליון שקלים

ספריית בית אריאלה ברחוב שאול המלך בתל אביב. ראובן קסטרו
מדובר בספרי קודש בני מאות שנים שהיו חלק מאוסף ספריית הרמב"ם. ספריית "בית אריאלה" בתל אביב/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום תגיש פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד שני תושבי העיר בגין עבירות רכוש. השניים נאשמים בגניבת כתבים עתיקים בשווי יותר ממיליון שקלים מספריית הרמב"ם בבית אריאלה שבתל אביב. בחודש שעבר הגיעה לתחנת המשטרה לב בצפון העיר עובדת בית אריאלה, הספרנית מרים פוזנר, והתלוננה על גניבת ספרי קודש בני מאות שנים שהיו חלק מאוסף ספריית הרמב"ם. בספריה הבהירו כי הספרים נגנבו ממחסן נעול, שלמעטים יש גישה אליו. חקירה סמויה הובילה למעצר החשודים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טקס האוסקר

אוסקר, סרטים, שחקנים, מערכת וואלה!. מערכת וואלה!
רשימת המועמדים השנה עוררה סערה לאחר שעלו טענות על גזענות בקרב חברי האקדמיה האמריקנית לקולנוע/מערכת וואלה!

אתם צריכים לדעת שהלילה, בשעה 3:30 לפנות בוקר של יום שני, יתקיים טקס האוסר ה-88 בלוס אנג'לס שבקליפורניה. בטקס יוענקו פרסי האקדמיה האמריקנית לקולנוע למיטב סרטי הקולנוע והטלוויזיה של שנת 2015. השחקן כריס רוק ינחה את הטקס בפעם השנייה בחייו. הסרט "האיש שנולד מחדש" מוביל את רשימת המועמדים עד 12 מועמדויות ואחריו הסרט "מקס הזועם: כביש הזעם" עם עשר מועמדויות. השנה עורר הטקס סערה, לאחר ששחקנים שחורים הודרו מרשימת המועמדים. כמה כוכבים, שהעלו טענות על גזענות בקרב חברי האקדמיה, הודיעו שיחרימו את הטקס.

68 שנים לחטיבות גולני וכרמלי

תרגיל חטיבת גולני בצאלים יולי 2010. שי מכלוף
כומתה חומה ונעלים שחורות. לוחמי גולני בתרגיל בצאלים/שי מכלוף

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים 68 שנים להקמת חטיבת גולני וחטיבת כרמלי. גולני היא חטיבת חי"ר סדירה של צה"ל שחייליה חובשים כומתה חומה ונועלים נעלים שחורות. דגל החטיבה הוא בצבעים ירוק וצהוב ומעטר אותו עץ זית. חטיבת כרמלי היא חטיבת מילואים בחיל הרגלים של צה"ל. השתיים הוקמו בעקבות פיצולה של חטיבת לבנוני של ההגנה.

פסטיבל לאזרחים ותיקים בטבריה

פסטיבל טבריה בשלייקס. ספק 500
הפסטיבל כולל טיולים, סיורים, הרצאות וערב מוזיקלי. טבריה/ספק 500

אתם צריכים לדעת שהיום ייפתח פסטיבל "טבריה בשלייקס" שבו צפויים להשתתף אלפי אזרחים ותיקים. הפסטיבל מתקיים ביוזמת המשרד לשוויון חברתי ויימשך ארבעה ימים. הפסטיבל כולל כמה אירועים, בהם טיולים ברמת הגולן, סיורים רגליים, הרצאות וערב מוזיקלי. הפרויקט מתקיים זו השנה השנייה, לאחר שבשנה שעברה הפסטיבל באילת נחל הצלחה גדולה. "עלינו כחברה צודקת לפעול למען רווחת אוכלוסיית האזרחים הוותיקים ולייצר מגוון של פעילויות פנאי המתאימות במיוחד להם", אמרת השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, "'טבריה בשלייקס' מהווה דוגמה מצוינת לכיוון שבו אנו פועלים בשנה הקרובה. אני מתחייבת שנרחיב את סל ההטבות והמבצעים ובעזרתם נלך ונחזק את מעמדם של האזרחים הוותיקים בחברה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully