וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים חושפות את השקרים מאחורי התמונות החטובות באינסטגרם

22.3.2016 / 9:35

מסתכלת בקנאה על תמונות של בחורות פוטוגניות עם גוף מושלם? עכשיו את יכול להפסיק להתבאס. מאמנת כושר החליטה לחשוף את האמת בכל מה שקשור לתמונות המוצלחות, ובעקבותיה עוד נשים רבות. בטן שטוחה היא לא חובה, זוית צילום טובה דווקא כן

Kayla Itsines

במהלך החודשים האחרונים, נשים רבות באינסטגרם מוכיחות כמה קל ליצור מצג שווא של גוף חטוב. תחת התיוג #30secondsbeforeandafter, הן מעלות שתי תמונות שחצי דקה בלבד מפרידה בינהן, באחת הן נראות שריריות ומעוצבות ובשניה מלאות ורפויות. איך זה יתכן? הכל תלוי בתנוחה של הגוף ובזוית צילום.

מי שהתחילה את היוזמה היא גורו הבריאות קיילה איטסינס, שדווקא ידועה בפרסום תמונות "לפני ואחרי" של מתאמנות שלה שהשילו משקל רב. יחד הן החליטו לתת השראה לנשים אחרות, ולהראות שתמונות ה"אחרי" לרוב מצולמות בתנאים אידאליים. "בהתחלה חששתי לפרסם את התמונות אבל אז הבנתי שזה למטרה טובה. רק 30 שניות והזזה של קו המכנסיים מפרידות בין התמונות", כתבה אחת המתאמנות באינסטגרם. "אני מסתכלת על המון תמונות של נשים רזות וחטובות, שמראות את הטוב ביותר שלהן ולפעמים זה מדכא אותי. התמונות שלי מהוות תזכורת שאני עובדת קשה ולא צריכה להשוות את עצמי לבנות אחרות. הן לא נראות כל כך מדהים בכל פעם".

כל אחת מהנשים ששיתפו את התמונות הוסיפה הסבר שפירט מה היא עשתה כדי להיראות חטובה בתמונה אחת ורגילה לגמרי באחרת. זאת במטרה להראות שתמונות הן לא בהכרח מראה למציאות. "בתמונה משמאל אני מטה את האגן קדימה, מנפחת את הבטן כמה שאפשר ומקמרת את הכתפיים", גילתה אחת הנשים. "בתמונה השניה אני עומדת זקוף ומשטיחה את הבטן. בנות, בשבילי התמונות האלה מוכיחות כמה חשוב לעמוד באותה צורה כאשר את משווה תמונות של 'לפני ואחרי'".

לפני ואחרי. אינסטגרם, אתר רשמי
הסוד: מותן אחת למעלה/אתר רשמי, אינסטגרם
לפני ואחרי. אינסטגרם, אתר רשמי
הסוד: בטן בפנים זה כל הסיפור./אתר רשמי, אינסטגרם
לפני ואחרי. אינסטגרם, אתר רשמי
הסוד: מכנסיים בגובה הנכון./אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully