וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכאב ממלא את הלב": אליאב נהרג כשהיה בדרך לחופשה ממילואים

24.2.2016 / 16:26

הקצין שנורה בשוגג על ידי כוח צה"ל במהלך סיכול פיגוע דקירה בגוש עציון, שוחרר משירות קבע לפני חודשים אחדים והתכוון לעבוד בתחום הביטחון. מדובר בטרגדיה שנייה במשפחה, לאחר שבמבצע "צוק איתן" נהרג קרוב משפחתו בניה שראל. אחיו: "היה קשור לארץ, לעם ולתורה"

צילום: רוני כנפו, רויטרס, סוכנות תצפית, צילומי חובבים שהועלו לרשת; עריכה: מתן חדד

סרן (במיל') אליאב גלמן, בן 31 מכרמי צור, הוא קצין המילואים שנהרג היום (רביעי) במהלך סיכול פיגוע בצומת גוש עציון. גלמן, שהיה בדרכו לחופשה ממילואים והמתין בטרמפיאדה, נורה על ידי כוח צה"ל בשוגג כשמחבל התקרב אליו וניסה לדקור אותו. הוא פונה לאחר האירוע לבית החולים שערי צדק בירושלים ושם נקבע מותו. הוא הותיר אחריו את רעייתו רינת, שנמצאת בהיריון מתקדם, ואת שני בניו יאיר ויואב.

גלמן גדל בקריית ארבע, ומתואר על ידי חבריו כ"אדם שקט ומלא עוצמה שנתן רבות מחייו למען העם והארץ". הוא סיים את שירותו כקצין לפני כמה חודשים ובימים האחרונים היה בשירות מילואים. לדברי מכריו, התכוון לפנות לעבודה בתחום הביטחון. אחיו, אייל, סיפר עליו כי "אליאב היה קשור באופן חזק ביותר לארץ ישראל, לעם ישראל ולתורת ישראל. תמיד בגדלות ובעוצמה". זהו לא האסון הראשון שפוקד את בני המשפחה: לפני כשנה וחצי, נהרג במבצע "צוק איתן" קרוב משפחתו, רב-סרן בניה שראל.

אליאב גלמן, הרוג מפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון. פברואר 2016. באדיבות המשפחה
"תמיד שמח לעזור ולסייע". גלמן עם אחד מבניו/באדיבות המשפחה

שכניו סיפרו על אדם שקט ומאיר פנים. "הוא תמיד שמח לעזור ולסייע, נתן את חייו למען המדינה וצבא העם", אמרו. "לא פלא שהוא מצא את מותו על מדים זה מתאים לאישיותו".


"הכאב הגדול ממלא את הלב", אמר ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל. "אליאב הוא קורבן נוסף במלחמה על גוש עציון. מלחמה שהחלה לפני עשרות שנים ועדיין לצערנו לא נגמרה. אנחנו כעת יחד עם המשפחה ותושבי כרמי צור בכאב הגדול ונצטרך יותר מאוחר לראות מה הצעדים שממשלת ישראל עושה בשביל לשנות את המצב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זירת הפיגוע בצומת גוש עציון. פברואר 2016. AP
זירת הפיגוע בטרמפיאדה, היום/AP

באזור הפיגוע פעל כוח של גדוד חרוב מחטיבת כפיר. הדיווח על פיגוע דקירה בצומת גוש עציון התקבל במד"א מרחב ירושלים בשעה 12:19. בבית החולים המשיכו בפעולות ההחייאה לקצין, עד שנאלצו לקבוע את מותו. המחבל, ממדוח עמר, מורה למתמטיקה בן 26 מהעיירה דורא שליד חברון, נפצע באורח בינוני ופונה גם הוא לבית החולים בבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully