וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תוכלו שלא להתאהב בארנבון הלבן בכסא גלגלים

28.2.2016 / 8:36

גור ארנבים, שרגליו האחוריות קפאו בגלל החורף הקר, זכה בכיסא גלגלים מיוחד כדי שיוכל להמשיך לקפץ. סרטון שלו מנסה בפעם הראשונה את המתקן לא יוכל להשאיר אתכם אדישים

Overlook Acres farm

בעל חוות ארנבים מניו יורק ראה שרגליו האחוריות של ארנבון קטן קפאו בגלל הקור והחליט למצוא פתרון. חברתו הכינה "כיסא גלגלים" מאולתר לגור הלבן, וסרטון של היצור הפרוותי מנסה בהצלחה את המתקן כבש את הרשת. בוידאו נראה הארנב הקטן מתכרבל עם בעליו לאחר שהאחרון מצא אותו משותק מקור. לאחר מכן הוא מתחיל לרוץ באזור, ונראה נהנה מההפתעה הנעימה.

הבעלים כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "לפעמים חיי הכפר גורמים לך לקבל החלטות קשות, כמו להרדים חיה שהחיים שלה אינם טובים מספיק וגורמים לה סבל. אולם בחוות 'משקיפים על הדונם' אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים. במהלך השבועות האחרונים היו שש המלטות של ארנבונים, רבים מהם איבדנו בגלל הקור של מדינת ניו יורק. אולם תודות לקריסטין גריפית', שלקחה את הארנבים שנשארו והאכילה אותם אחד אחד בבקבוק, גיליתי את הבחור הקטן הזה כשהוא נוקשה וחצי קפוא".

"אחרי כמה ימים בחום הוא אכל באופן נורמלי אבל לא הזיז את רגליו האחוריות. בדרך כלל נסיבות כאלה מסתיימות בהרדמה כדי להביא סוף לייסורים, אבל הוא לא נראה סובל כלל. הוא קיפץ עם הארנבים האחרים ואף היה זריז מהם. קריסטין קנתה סקייטבורד צעצוע קטן וייצרה כסא גלגלים מינאטורי בשבילו. הוא מאושר עד הגג ונהנה מהמהירות. מי לא אוהב גור ארנבים בכסא גלגלים?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הארנבון המאושר בכיסא גלגלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully