וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה סוערת: האם בן 16 זכה לבלות חודש במלון עם כוכבת פורנו?

25.2.2016 / 9:36

רוסלן שדרין המאושר היה המבקר ה-100 אלף באתר משחקי מחשב. הפרס שלו: חודש שלם עם כוכבת פורנו במלון במוסקבה. אימו זועמת ושחקנית הפורנו מסרבת לפסול אפשרות של סקס. אבל - האם כל הסיפור הזה בכלל מפוברק?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

LIFE NEWS

רוסלן שדרין בן ה-16 לא האמין שזה קורה לו. לאחרונה הוא היה המבקר המאה אלף באתר של משחקי מחשב, וזכה בפרס אקסקולסיבי ומוזר למדי: בילוי של חודש חינם עם כוכבת פורנו בשם אקטרינה מקארובה במלון במוסקבה. שלא במפתיע, לא כולם מרוצים מהפרס הזה..

כמו כל נער בן 16, רוסלן עצמו מתקשה להסתיר את ההתלהבות: "תחילה לא האמנתי, חשבתי שעובדים עלי, אבל התברר שזה נכון", אמר שדרין. "הייתי מאושר. צלצלתי לחברים שלי וגם הם לא האמינו. חלק מהם קינאו בי. אני כבר מחכה למפגש איתה".

לעומת זאת אימו, ורה, אמרה: "אני לחלוטין נגד זה. יש לו מבחנים והוא לומד. מה זאת אומרת - חודש עם כוכבת פורנו? איזה מין פרס זה? אני בהלם. שייתנו לנו 100 אלף רובל במקום זאת".

בן 16 זכה בפרס - חודש עם כוכבת פורנו. צילום מסך
הוא והיא. האם הסיפור הזה אמיתי או לא?/צילום מסך

גם מקארובה עצמה הודתה שלבלות חודש שלם עם נער בן 16 עלולה להיות בעיה: "דיברתי עם המארגנים על האפשרות שהזוכה יהיה קטין. אני אטוס למוסקבה והנער יחליט מה לעשות. נחליט יחד עם אמא שלו האם יגור איתי במלון, או שנטוס לאנשהו". למרות זאת, כשנשאלה האם הפרס כולל סקס איתה היא לא ספלה זאת על הסף ואמרה: "זה לא אמור להיות, אבל החיים הם החיים".

לאחר שהסיפור פורסם בהרחבה ברחבי עולם, היה מי שהטיל ספק באמינותו. באתר Reddit פורסמה כתבה מהתקשורת הרוסית בה נטען שמדובר בסך הכל בתעלול יח"צני של האתר. על פי הכתבה, לא היו פרסומים מוקדמים על המבצע או על ההגרלה, לא פורסם באתר שום תקנון, ובנוסף נטען שם שהילד הזוכה הוא בעצמו שחקן שהופיע בעבר בכמה תוכניות טלוויזיה וסרטים.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully