וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימן להתערבות אלוהית? הרכב עלה באש והתנ"ך נותר בשלמותו

11.3.2016 / 5:57

תאונת דרכים קשה שאירעה בטנסי הסתיימה בנס כשהנהג חולץ מרכבו שעלה בלהבות ממש דקות לפני שהתפוצץ. כשהאש כבתה, גילו אנשי ההצלה שהדבר היחיד שלא ניזוק בשרפה היה ספר התנ"ך שנמצא במושב הקדמי

facebook

תאונת דרכים קטלנית על כביש 385 בטנסי, ארה"ב, הסתיימה בנס כשהנהג שנלכד ברכב בוער חולץ ממנו דקות ספורות לפני שהתפוצץ. עדים שהיו במקום סיפרו שהלהבות שהתפשטו בתוך הרכב פסחו באורח פלא על הנהג. אחרי שהאש כובתה, אנשי ההצלה מצאו ברכב רק ספר תנ"ך שלא ניזוק כלל מהאש הבוערת, מה שגרם לסובבים להאמין שלאלוהים היה קשר ישיר לזה.

בתקשורת המקומית דווח שהתאונה אירעה ביום ראשון בשבוע שעב, כאשר רכב השטח סטה מהכביש, פגע במעקה הבטיחות ועלה בלהבות. התנועה באזור הפסיקה כשרבים עצרו בצידי הכביש וניסו לחלץ את הנהג הלכוד בלהבות. כשריצ'רד מורו, קצין משטרת ממפיס, הצטרף לעזרת השומרונים הטובים בחילוץ הנהג, הם הצליחו לשחרר את חגורת הבטיחות שלו ולחלצו מהרכב דקות לפני שהתפוצץ. משם הוא הועבר למרכז הרפואי המקומי כשהוא פצוע באורח קל עד בינוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאונת דרכים קטלנית הסתיימה בנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

על יפ הדיווח של רשת WREG, עדים במקום שעזרו להוביל את הנהג למקום מבטחים האמינו שמה שקרה שם היה "סימן להתערבות אלוהית", בעיקר בזכות העובדה שספר התנ"ך שנמצא ברכב נותר בשלמותו. אניטה אירביי צילמה את הרגעים המותחים בזמן שהיא מתפללת לשלומו של הנהג ופרסמה את התיעוד בעמוד הפייסבוק שלה. בפוסט שזכה ליותר מ-50 אלף שיתופים, היא כתבה: "הרגע פגשתי את אלוהים על כביש 385. תמיד הופתעתי מנפלאותיו, אבל היום זה פשוט הטריף את דעתי".

עוד באותו נושא

ככה נראות תאונות דרכים קשות שצולמו מתוך הרכב

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התנ"ך יצא ללא פגע. גם הנהג חולץ לפני הפיצוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סימן להתערבות אלוהית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully