וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: המחווה המרגשת של המלצרית ללקוח החירש

23.2.2016 / 12:47

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

המשרד להגנת הסביבה זימן את מפעל "כרמל אוליפינים" מקבוצת בז"ן, הממוקם במפרץ חיפה, לשימוע בעקבות עלייה משמעותית בפליטת החומרים המזהמים באוויר. השימוע יתקיים טרם הוצאת צו מניעה שישבית את מתקני הייצור במפעל.

ממשלת סוריה הודיעה היום כי היא מקבלת את תנאי הפסקת האש שהושגה בתיווך אמריקני ורוסי, ומסרה כי תתאם את פעילותה עם רוסיה על מנת להחליט אילו אזורים ייכללו במסגרת ההפוגה. אחד מארגוני המורדים המרכזיים הודיע כי יסכים להפסקת האש אם יתקבלו כמה מדרישות האופוזיציה.

בכנסת ציינו היום לראשונה את יום זכויות הקהילה הגאה. לרגל המאורע פורסם דוח על תחושת הביטחון בקרב הנשים בקהילה, ממנו עולה כי שתיים מכל שלוש נשים בקהילה הוטרדה מינית.

איבי פיראצ'ה, אדם חירש, זכה השבוע להפתעה מבית הקפה הקבוע שלו: המלצרית במקום נתנה לו פתק ובו כתבה: "למדתי לדבר בשפת הסימנים רק כדי שתוכל לקבל את אותה החוויה לה זוכים כולם". המלצרית למדה את שפת הסימנים דרך סרטוני יוטיוב, ושאלה אותו איזה משקה ירצה להזמין. פיראצ'ה שיתף את המחווה המרגשת ברשת.

תחזית מזג האוויר: היום יוסיף לרדת גשם בכל הארץ. מחר - נאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully