וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרצח במישיגן: "נהג המונית ירה ללא אבחנה - ואסף נוסעים"

23.2.2016 / 11:32

ג'ייסון דלטון, שמואשם ברצח של שישה בני אדם, הודה במעשיו והעדיף "לשמור על שתיקה" בדיון ראשון בעניינו. ואולם, הרשויות בארה"ב עדיין לא יודע מה היו מניעיו. "מגביר את תחושת הפחד"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

ג'ייסון דלטון, נהג בחברת מוניות "אובר", הודה אמש (שני) בהרג של שישה בני אדם במהלך מסע הירי שביצע במישיגן – כך נמסר אתמול מהמשטרה בעיר קלמזו, כחלק מחקירת התקרית הקטלנית שהעלתה תהיות לגבי האופן שבו החברה מקבלת עובדים לשורותיה. דלטון בן ה-45 הכחיש במהלך הדיון ראשון קשר לאירוע, אך בהמשך סיפר לחוקרים כי "הוא נטל חיים". הוא מואשם ב-16 סעיפים שונים, בהם שישה סעיפי רצח. הוא עשוי להישלח למאסר עולם.

דלטון הופיע אתמול בדיון בבית משפט מחוזי באמצעות שיחת וידאו, כשהוא מרכיב משקפיים ולבוש חליפת אסירים כתומה. כשנשאל אם יש לו מה להגיד, השיב דלטון, שנראה אדיש, כי הוא מעדיף "לשמור על שתיקה". השופט סירב לשחררו בערבות וקבע את הדיון הבא ב-3 במרץ.

לקריאה נוספת בנושא
מסע ירי במישיגן: בן 8 וחמישה נוספים נהרגו, החשוד נעצר

ג'ייסון דלטון, שמואשם ברצח שישה אנשים במישיגן, ארצות הברית, בשימוע בפני בית המשפט, 22 בפברואר 2016. רויטרס
העדיף לשמור על שתיקה. ג'ייסון דלטון בשימוע, אתמול/רויטרס

לאחר השימוע, התובע הכללי של מחוז קלמזו ג'פרי גאינג אמר כי דלטון משתף פעולה עם הרשויות, אך המניעים למסע הרצח שלו עדיין לא התבהרו. "אף אחד לא מבין למה זה קרה וזה רק מוסיף לתחושת הפחד והצער", אמר. התביעה טוענת כי הנהג ירה ללא אבחנה באנשים במשך חמש שעות בכמה מקומות שונים – במתחם דירות, בסוכנות למכירת רכב ובמסעדה בעיר, שנמצאת כ-240 קילומטרים ממערב לעיר דטרויט.

לפי חלק מהדיווחים, דלטון הסיע כמה נוסעים במהלך אותו לילה. משטרת מישיגן מסרה כי שני אנשים נוספים נפצעו בתקרית, בהם נערה שבתחילה חשבו שהיא מתה, אך לאחר מכך הראתה סימני חיים. הנהג לא היו מוכר לרשויות אכיפת החוק כמי שקשור לארגונים קיצוניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אחת מזירות הירי בקלמזו, מישיגן, ארצות הברית, 21 בפברואר 2016. AP
אחת מזירות הירי בקלמזו, מישיגן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully