וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך בין שני גברים הפך למרדף מכוניות שנגמר בקטטה - צפו בתיעוד

22.2.2016 / 22:43

בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראה נהג אחד נוסע נגד כיוון התנועה במעלה אדומים, ואז נעמד במקביל לרכב אחר ומתחיל להכות את נהגו. מהחקירה עלה כי אחד הנהגים הוא בן זוגה של אשתו לשעבר של השני, וכי השניים מסוכסכים

עריכה: טל רזניק

בשבוע החולף נהרגו 12 בני אדם בשבע תאונות דרכים קטלניות ברחבי הארץ, ונראה שגם הגשם לא מצליח להרגיע את הרוחות בכבישים. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS היום (שני), נראה נהג הנוסע בנתיב הנגדי לתנועה, נעמד עם רכבו במקביל לנהג אחר שנסע בהתאם לחוק, ואף יוצא מרכבו ומכה אותו.

מחקירת המשטרה עלה כי הרקע למקרה הוא סכסוך בין שני הנהגים, שאחד מהם הוא בן זוגה של אשתו לשעבר של השני. ככל הנראה, השניים החלו להתקוטט ובשלב כלשהו נכנסו למכוניותיהם והחלו לנסוע בצורה מסוכנת, עד שאחד מהם עצר, יצא מהמכונית והחל להכות את האחר בעודו ברכבו. השניים זוהו בזכות התיעוד וזומנו לחקירה. ממשטרת מחוז ש"י נמסר שעבירת התנועה ומקרה האלימות יטופלו.

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות הפיגוע בסניף "רמי לוי": צה"ל יבחן נהלי נשיאת נשק בחופשה
מפלס הכנרת טיפס, הנחלים עלו על גדותיהם: כך נראה היום החורפי
גורמים במערב: ארה"ב ורוסיה סיכמו על הפסקת האש בסוריה החל משבת

"הוא נכנס בו"

בתיעוד שצולם בשעות הצהריים ניתן לראות את אחד הנהגים כשהוא נוסע במהירות ברכב הונדה ג'ז ברחובות מעלה אדומים, בכיוון הנגדי לתנועה. הנהג מגיע לכיכר, ובכניסה אליה הןא נצמד לרכב שחור מסוג פולסווגן פאסט שנוסע בנתיב החוקי ועוצר לידו באופן שחוסם אותו. עם עצירתו, מגיח בנתיב הנגדי רכב משטרה, שלמרבה ההפתעה ממשיך בנסיעה ולא עושה דבר בנוגע למתרחש.

לאחר מכן, יורד הנהג אל הכביש ומכה את הנהג השני, שנמצא בתוך רכבו. "אני לא יודע מה הוא עושה", נשמע אחד המתעדים ברקע, "הוא נכנס בו, מכות". בשלב זה ניתן לראות את אחד המתעדים כשהוא מתקשר למשטרה ומדווח על האלימות.

מסיבת עיתונאים אור ירוק , שמואל אבואב - מנכ"ל אור ירוק. קובי ליאני
"כשלא רואים נוכחות משטרתית בכביש, ההרתעה נעלמת ואנשים מתנהגים בבריונות". מנכ"ל "אור ירוק", שמואל אבואב/קובי ליאני

על פי סקר שערכה עמותת "אור ירוק" באמצעות מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, אחד מכל חמישה נהגים טוען כי נתקל בקטטה בכביש לפחות פעם אחת בשנה האחרונה. בנוסף, 63% מהנשאלים הודו כי חוו בכביש אלימות מילולית שכללה קללות, וכן תנועות מאיימות, לפחות פעם אחת בשנה האחרונה.

לטענת שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק", האלימות בכביש היא תוצאה ישירה של היעדר משטרת התנועה ברחובות ובכבישים. "כשחלק מהציבור לא רואה נוכחות משטרתית בכביש, ההרתעה נעלמת ואנשים מתנהגים בבריונות, בידיעה שהסיכוי שיתפסו הוא נמוך", אמר. "משטרת התנועה סובלת ממחסור חמור במאות ניידות ומאות שוטרים ולכן הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים חייבת להעביר למשטרה כסף שישמש לרכישת ניידות וגיוס שוטרים, כדי להפוך את הכבישים שלנו לבטוחים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully