וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון בסכנת הקרינה במוסדות חינוך: חמישה דברים שצריך לדעת היום

גל סלונימסקי

22.2.2016 / 7:15

הוועדה לזכויות הילד בכנסת תדון בסכנה הנובעת מההתפתחות הטכנולוגית בבתי הספר. דיון בכתב האישום של השר לשעבר בנימין בן אליעזר. ניצול השואה האחרון מטרבלינקה יובא למנוחות, ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת הבוקר

דיון בכתב האישום של בנימין בן אליעזר

מליאה בכנסת בחירות לנשיאות, יוני 2014. נועם מושקוביץ
קיבל אישור שלא להגיע לדיון בשל מצבו הרפואי. בנימין בן אליעזר/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בבית המשפט המחוזי שבתל אביב דיון בכתב האישום שהוגש נגד השר לשעבר בנימין בן אליעזר וחמישה נאשמים נוספים. בן אליעזר מואשם בשורת עבירות של שוחד, הלבנת הון והפרת אמונים. הדיון יתקיים שלא בנוכחותו היות והוא קיבל אישור שלא להגיע עקב מצבו הבריאותי הקשה.

דיון בוועדה לזכויות הילד בסכנת הקרינה במוסדות חינוך

כיתות ריקות, אשדוד יוני 2015. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
לכל התלמידים והצוות החינוכי יש טלפונים ניידים, מחשבים וטאבלטים/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

אתם צריכים לדעת שהיום תדון הוועדה לזכויות הילד בכנסת בסכנה של קרינה במוסדות החינוך. הודות להתפתחות הטכנולוגית, הפכו בתי הספר רווי מכשירים אלקטרונים, אנטנות וארונות חשמל אשר עלולים לסכן את חיי התלמידים ואף להגביר את תחלואת הסרטן. מחד, כל התלמידים והצוות החינוכי עושים שימוש במחשבים, טלפונים ניידים, טאבלטים ומקרנים, ומאידך בבדיקות שנערכו נתגלו חריגות בקרינה המוגדרת כמומלצת. הוועדה תדון בדרכים לפתרון הבעיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ניצול השואה האחרון מטרבלינקה יובא למנוחות

שמואל וילנברג, הניצול האחרון ממחנה ההשמדה טרבלינקה, 2013. אדריאן גריקוק,
הלך לעולמו בגיל 93. שמואל וילנברג/אדריאן גריקוק

אתם צריכים לדעת שהיום יובא שמואל וילנברג, ניצול השואה האחרון ממחנה ההשמדה טרבלינקה, למנוחות בבית העלמין אודים שבשרון. וילנברג הלך לעולמו ביום שישי האחרון והוא בן 93. הוא הותיר אחריו אישה, גם היא ניצולת שואה, בת ושלושה נכדים. וילנברג נולד בפולין וב-1942 גורש למחנה ההשמדה טרבלינקה. הוא נמלט מהמחנה במרד שפרץ שנה לאחר מכן. בשנת 1950 עלה לישראל ועבד במשרד השיכון. עם צאתו לגמלאות פתח בקריירת פיסול וציור שהוקדשה לזכר השואה.

יום הצופים הבינלאומי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמים דגש על ההדרכה וחשיבות החברות בתנועה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום יציינו בעולם את היום הצופה הבינלאומי של תנועת "הצופים". מדובר בתאריך יום ההולדת של רוברט באדן פאוול, מייסד התנועה ב-1907. היום נקרא גם "יום המחשבה" שבו שמים דגש על ההדרכה ועל חשיבות החברות בתנועה. ביום זה בדרך כלל מתקיימים פרויקטים עולמים לחיזוק קשרים בין תרבויות. לרגל יום זה, נשיא המדינה ראובן ריבלין ייפגש עם חניכי התנועה, שיעניקו לו תג צופים נשיאותי ומדים נשיאותיים לאות הערכה. החניכים שישתתפו במפגש הם חניכים מצטיינים מכיתות י' עד י"ב שפועלים בשבט מצדה שבירושלים, שבו ריבלין היה חניך בזמנו. במפגש ישתתף גם מזכ"ל תנועת הצופים, קלי כהן.

הפועל באר שבע מול בני יהודה

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
משתפרים. בני יהודה/ברני ארדוב

אתם צריכים לדעת שהיום יינעל המחזור ה-24 בליגת העל בכדורגל, עם המפגש בין הפועל באר שבע לבני יהודה. מוליכת הטבלה ראתה את יתרונה ממכבי תל אביב בפסגה מצטמצם זמנית לשתי נקודות אחרי הניצחון של האלופה בשבת, וכדי להמשיך בדהירה המרשימה שלהם לאליפות, ברק בכר ושחקניו יצטרכו לגבור גם על הקבוצה המשתפרת של יוסי מזרחי. הזהובים יגיעו לראשונה למשחק באצטדיון טרנר, שבו הבאר שבעים ניצחו בתשעת משחקיהם האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully