וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס מוכר: אדם קנה קונדום בן 200 שנה בסכום לא הגיוני לחלוטין

26.2.2016 / 6:12

זה ככל הנראה אמצעי המניעה היקר ביותר בעולם והוא עשוי ממעיים של כבשה. זה אולי נשמע מרתיע, אבל למעשה מלמד על חיי העשירים בעבר. לא ידוע מה הקונה מתכוון לעשות עם הרכש החדש שלו

צילום מסך

בסרטון: התשדיר הבוטה של משרד הבריאות על קונדומים

קונדום בן 200 שנים נמכר במכירה פומבית תמורת 460 ליש"ט (כ-2,500 שקלים) והפך לקונדום היקר ביותר בעולם. החומר ממנו הוא עשוי מפתיע אפילו יותר. אמצעי המניעה, שכנראה היה בשימוש במאה ה-18 או ה-19, יוצר ממעיים של כבש. הקונדום העתיק נחשב נדיר ביותר, כשרק בודדים כמותו שרדו עד ימינו ומוצגים במוזיאונים שונים הרחבי העולם. קונדומים דומים מימי הביניים הוכנו מאיברים פנימים לא רק של כבשים אלא גם חזירים, עיזים ועגלים. בגלל שעלות הייצור של קונדום היתה יקרה ודרשה זמן רב, נעשה בהם שימוש בעיקר על ידי אנשים ממעמד גבוה. עם זאת, מאז המצאתו של הגומי הזול במאה ה-19, לא נעשה עוד שימוש במעיים של כבשים לצורך הכנת אמצעי מניעה. עוד סיבה מצוינת לשמוח שאנו חייים במאה ה-21.

קונדום בן 200. Catawiki / Marco van Kampen, מערכת וואלה! NEWS
כמה הייתם משלמים עבורו?/מערכת וואלה! NEWS, Catawiki / Marco van Kampen

במהלך המכירה הפומבית, שהתרחשה ברשת, הפריט הבלתי שגרתי עורר תשומת לב לא מעטה ונמכר במחיר גבוה בהרבה מערכו המשוער, מה שהפך אותו לקונדום היקר ביותר בעולם. אורכו של הקונדום, שהתגלה בצרפת, הוא 19 סנטימטרים, ארוך מאחרים מאותה תקופה שאורכם היה כ-15 ס"מ, ואפילו מקונדומים בני ימינו - שאורכם הממוצע הוא 18 ס"מ.

מהאתר בו בוצעה המכירה נמסר: "קונדום עתיק עשוי ממעיים של כבשה הוא יוצא דופן. כמו כן, החפץ מספק הצצה נוספת להיסטוריה ולדרך בה התפתחנו במהלך השנים. לכן במהלך המכירה הפומבית הביעו בו עניין מספר מוזיאונים. בסופו של דבר, ההצעה הגבוהה ביותר נעשתה על ידי אדם פרטי מאמסטרדם. מה הוא מתכוון לעשות עם הפריט לא ידוע".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully